جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلگیر شده از عشق sms delgir shodan az eshgh

اس ام اس


اس ام اس دلگیر شده از عشق
sms delgir shodan az eshgh



بی تو دلگیرترین پاییزم

بی تو از غم و غصه لبریزم

بخدا هیچ ندارم که به تو هدیه دهم

بپذیر این غزل ناچیزم



اس ام اس دلگیر شده از عشق
sms delgir shodan az eshgh



زمانی کوه بودی حالا آدم شدی !

می رسیم به هم . . .



اس ام اس دلگیر شده از عشق
sms delgir shodan az eshgh



بالاتر از آسمان جایی نیست

زیباتر از گل چیزی نیست

قشنگتر از عشق حرفی نیست

عزیزتر از تو کسی نیست



اس ام اس دلگیر شده از عشق
sms delgir shodan az eshgh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


یا لینک این مطلب رو به عنوان منبع بنویسید

یا  وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس دلگیر شده از عشق
sms delgir shodan az eshgh



دیدم که تو دریا شدی و من رود شدم

 در وسعت چشمان تو محدود شدم

آن روز که در آتش عشق افتادم

 سرسبز تر از آتش نمرود شدم



اس ام اس دلگیر شده از عشق
sms delgir shodan az eshgh



انسان ها یک به یک در خاک رفتند

 یکی شاد و یکی غمناک رفتند

چون باید رفت از این خاک

 خوشا آن ها که مثل گل پاک رفتند



اس ام اس دلگیر شده از عشق
sms delgir shodan az eshgh



ای کاش که از حال دل من خبرت بود

 ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود

من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز

 ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود



اس ام اس دلگیر شده از عشق
sms delgir shodan az eshgh



عاشقم کردی و گفتی عاشقان دیوانه اند

عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای



اس ام اس دلگیر شده از عشق
sms delgir shodan az eshgh



دلم در حلقه ی غم ها نشسته

زبانم بسته و سازم شکسته

وجودم پر ز شعر عاشقانه ست

تو را می خواهم و این ها بهانه ست



اس ام اس دلگیر شده از عشق
sms delgir shodan az eshgh



فردا صبح وقتی چشمای قشنگت رو باز می کنی

یادت باشه که شب قبل یکی به یاد تو چشماشو بسته



اس ام اس دلگیر شده از عشق
sms delgir shodan az eshgh



فدایت ای گل زیبای هستی

نمی دانم کجا بی من نشستی

قشنگی های دنیایم تو هستی

یگانه گنج فردایم تو هستی



اس ام اس دلگیر شده از عشق
sms delgir shodan az eshgh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد