جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه قدیمی sms asheghaneh ghadimi

اس ام اس


اس ام اس عاشقانه قدیمی
sms asheghaneh ghadimi



همیشه یاد داشته باش تا به فراموشی بسپاری

آنچه را که اندوهگینت میسازد

اما هرگز فراموش نکن تا به یاد داشته باشی

آنچه را که شادمانت می سازد



اس ام اس عاشقانه قدیمی
sms asheghaneh ghadimi



روزگاریست در این کوچه گرفتار توام

با خبر باش که در حسرت دیدار توام

گفته بودی طبیب دل هر بیماری

پس طبیب دل من باش که بیمار توام



اس ام اس عاشقانه قدیمی
sms asheghaneh ghadimi



وقتی شقیقه هایم از تحمل زخم های کهنه تیر می کشد

مجبور می شوم به دورترین عزیزم با بلندترین صدا بیاندیشم

دلتنگی تنها نصیب من است از همه زیبایی هات



اس ام اس عاشقانه قدیمی
sms asheghaneh ghadimi

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


یا لینک این مطلب رو به عنوان منبع بنویسید

یا  وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس عاشقانه قدیمی
sms asheghaneh ghadimi



بی تو ترک برداشته ام و به هر بهانه ای دلم می شکند

گاهی گم می شوم پشت پنجره ها و سکوتم را بغض می کنم

 تا نشنوند صدای شکستنم را



اس ام اس عاشقانه قدیمی
sms asheghaneh ghadimi



گرچه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگرنیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست

فروغ فرخ زاد



اس ام اس عاشقانه قدیمی
sms asheghaneh ghadimi



به خلوت بی ماهتاب من بگذر

به شام تار من ای آفتاب من بگذر

کنون که دیده ام از دیدن تو محروم است

فرشته وار شبی رابه خواب من بگذر



اس ام اس عاشقانه قدیمی
sms asheghaneh ghadimi



بگو دردی ز پشت دردخیزد

هزاران دشنه باجانم ستیزد

.بگو فتوا دهد عالم به قتلم

مگر عشق از وجودم می گریزد؟



اس ام اس عاشقانه قدیمی
sms asheghaneh ghadimi



هزاران کلمه در جای خالی ات ریختم

اما جای خالی تو پر نشد

آیا تو از جنس بی نهایت بودی ؟



اس ام اس عاشقانه قدیمی
sms asheghaneh ghadimi



به خانه‌ام بیا

اندکی از قلبم مانده

ما که با هم این حرف‌ها را نداریم

آتشش بزن

تو به گرمای قلب من عادت کرده‌ای



اس ام اس عاشقانه قدیمی
sms asheghaneh ghadimi



فاصله را بگو به خود نبالد

خاطره ی بودن با تو تمام فاصله ها را می شکند



اس ام اس عاشقانه قدیمی
sms asheghaneh ghadimi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد