جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و عاشقانه sms sangin o asheqaneh

اس ام اس


اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin o asheqaneh



نبودنت

حجم بیشتری از قلبم را

 نسبت به بودنت تسخیر کرده



اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin o asheqaneh



خیلی ها می گن دوری و دوستی

 ولی من می گم سخته زنده بودن وقتی هستی و دوری !



اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin o asheqaneh



قلب من در هر زمان خواهان توست

 این دو چشمان عاشقم مهمان توست

گرچه لبریز از غمی درمانده ام

این نگاهم در پی درمان توست !



اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin o asheqaneh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


یا لینک این مطلب رو به عنوان منبع بنویسید

یا  وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin o asheqaneh



گر تو گرفتارم کنی

من با گرفتاری خوشم

داروی دردم گر تویی

 در اوج بیماری خوشم



اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin o asheqaneh



یارانه محبت هاتو قطع نکن

من زیر خط فقر مهربونیاتم



اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin o asheqaneh



سلام به نازنینی که دیروز عاشقی مان

 را بیش از غرورش دوست داشت

و امروز که غرورش را بیش از من دوست دارد



اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin o asheqaneh



چندیست که عشق تحقیر شده است

و هی با کلمات نامربوط تعبیر شده است

گناه ، هوس ، بازیچه

چون قفل به گردنش زنجیر شده است



اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin o asheqaneh



هر آنچه خواستم نیامد به دست

چون که بیگانه بودم به این دنیای پست

پی آب بودم کوزه به دست

چون که آب یافتم کوزه شکست



اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin o asheqaneh



هجوم خواب ها پلک مرا از پا نمی انداخت

چه شب هایی طلوعت را به جانم منتظر بودم



اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin o asheqaneh



به امید نگاهت ایستادن

به روی شانه هایت سر نهادن

خوشتر از این آرزویی است

دهان کوچکت را بوسه دادن



اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin o asheqaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد