جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس اشک و دلتنگی sms ashk o deltangi

اس ام اس


اس ام اس اشک و دلتنگی
sms ashk o deltangi



شهادت می دهند

به دلتنگی مهیب شبانه

این اشک ها



اس ام اس اشک و دلتنگی
sms ashk o deltangi



می‌دانی!

دلتنگی عین آتش زیر خاکستر است

گاهی می‌شود فکر می‌کنی تمام شده

 اما یک دفعه همه‌ وجودت را آتش می‌زند

دلتنگتم



اس ام اس اشک و دلتنگی
sms ashk o deltangi



به چشم خسته ی من آسمون سنگ شده

 لعنت به این جدایی دلم برات تنگ شده



اس ام اس اشک و دلتنگی
sms ashk o deltangi

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


یا لینک این مطلب رو به عنوان منبع بنویسید

یا  وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس اشک و دلتنگی
sms ashk o deltangi



فریاد زدم بدونی بیزارم از جدایی

 دلم برات تنگ شده عزیز دل کجایی ؟



اس ام اس اشک و دلتنگی
sms ashk o deltangi



می بوسیمت سه تایی

 من و غم و تنهایی

 امان از این جدایی

 دلتنگتم خدایی



اس ام اس اشک و دلتنگی
sms ashk o deltangi



دلتنگی هایم از دوری توست

 تو که مسافر جاده ها شدی

 من چشمانم را به امتداد جاده دوخته ام

 می دانم که روزی خواهی آمد

 آن روز که عشق نایاب ترین عنصر زندگی انسان هاست



اس ام اس اشک و دلتنگی
sms ashk o deltangi



خدایا دلم را

به باران گره زن

پر از بوسه کن ابرها را

ابر دارد قفسم

نت دلتنگی من باران است



اس ام اس اشک و دلتنگی
sms ashk o deltangi



دفتر نقاشی من تو شهر غم گم شده

به کی بگم با معرفت دلم برات تنگ شده؟



اس ام اس اشک و دلتنگی
sms ashk o deltangi



بدرود را نگفته برای سلام تو

از اولین دقیقه دلم تنگ می‌شود



اس ام اس اشک و دلتنگی
sms ashk o deltangi



ابرها هم دلشان تنگ تو بود

بر سرِ شهر

دل از گریه نکندند هنوز



اس ام اس اشک و دلتنگی
sms ashk o deltangi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد