جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سکوت دلتنگی sms sokut deltangi

اس ام اس


اس ام اس سکوت دلتنگی
sms sokut deltangi



دلم تنگ است

 دلم اندازه ی حجم قفس تنگ است

 سکوت از چهره ام جاریست

 زبان از گفتن حرف دلم عاریست

 فقط گویم خدایا و نگهدارت

 مکن از یاد خود پاکم

 مرا بسپار در یادت



اس ام اس سکوت دلتنگی
sms sokut deltangi



دل اگر بهر عزیزان نشود گاهی تنگ

 نامش هرگز ننهم دل که به آن گویم سنگ



اس ام اس سکوت دلتنگی
sms sokut deltangi



نمی‌دانم دلم تنگ است

دلم در آرزوی یک نگاه پاک و بی رنگ است

نگاه  آسمانم دیگر آبی نیست

شبم تیره فروغ ماهتابی نیست

کویرم تشنه باغم خشک

به چشم چشمه سارم دیگر آبی نیست



اس ام اس سکوت دلتنگی
sms sokut deltangi

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


یا لینک این مطلب رو به عنوان منبع بنویسید

یا  وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس سکوت دلتنگی
sms sokut deltangi



سلام گل قشنگم

 آسمون یه رنگم

کاش بدونی عزیزم

چقدر برات دلتنگم



اس ام اس سکوت دلتنگی
sms sokut deltangi



فدای اون مهر و وفات

دلم شده تنگ برات

چطور بگم ؟ باور کنی !

چقدر عزیزی تو برام



اس ام اس سکوت دلتنگی
sms sokut deltangi



هر دل سنگی یه روزی میشه تنگ

 چه کنم من که دلم تنگه همیشه !



اس ام اس سکوت دلتنگی
sms sokut deltangi



وقتی خاطره های آدم زیاد میشه

 دیوار اتاقش پر از عکس میشه

 اما همیشه دلت واسه اونی تنگ می شه

 که نمی تونی عکسشو به دیوار بزنی



اس ام اس سکوت دلتنگی
sms sokut deltangi



پیش چشمت خطاست شعر قشنگ

چشمت از شعر من قشنگ تر است

من چه گویم که در پسند آید

دلم از این غروب تنگ تر است



اس ام اس سکوت دلتنگی
sms sokut deltangi



منو ببخش که بی خبر تو خلوتت پا می ذارم

مقصرش دلتنگیه من که گناهی ندارم



اس ام اس سکوت دلتنگی
sms sokut deltangi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد