جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید نیمه مرداد 92 sms jadide nimeh mordad

اس ام اس


اس ام اس جدید نیمه مرداد 92
sms jadide nimeh mordad



همیشه درد از دیگران است

 گاه از نبودنشان گاه از بودنشان



اس ام اس جدید نیمه مرداد 92
sms jadide nimeh mordad



زخمی بر پهلویم است

روزگار نمک می پاشد

و من پیچ و تاب می خورم

 و همه گمان می کنند که می رقصم



اس ام اس جدید نیمه مرداد 92
sms jadide nimeh mordad



بی تو تقویم روزهایم شکسته و گم است

تو نباشی چه فرقی می کند امروز چندم است



اس ام اس جدید نیمه مرداد 92
sms jadide nimeh mordad

  

 کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس جدید نیمه مرداد 92
sms jadide nimeh mordad



آهای آدم ها

جوابه دوستت دارم

مرسی نیست



اس ام اس جدید نیمه مرداد 92
sms jadide nimeh mordad



برو از پنجره ماه رو نگاه کن

تازه داره می شه عین خودت



اس ام اس جدید نیمه مرداد 92
sms jadide nimeh mordad



هیچ وقت گریه نکن چون هیچ کس لیاقتش رونداره

 اون کسیم که داره طاقتش رو نداره



اس ام اس جدید نیمه مرداد 92
sms jadide nimeh mordad



این روزها برد با کسی است که بی رحم باشد

از دلت که مایه بگذاری سوخته ای



اس ام اس جدید نیمه مرداد 92
sms jadide nimeh mordad



تمام غصه های دنیا رو می شه

 با یک جمله تحمل کرد

خدایا می دانم که می بینی



اس ام اس جدید نیمه مرداد 92
sms jadide nimeh mordad



کجای قصه رو زخمم خدا دستاشو می ذاره

تو راهی که دل حافظ خودش درگیر اجباره

کجا می بوسه زخم هامو تو این کابوس درگیری

چی می شه سهم من از عشق تو فالی که می گیری؟



اس ام اس جدید نیمه مرداد 92
sms jadide nimeh mordad



کاش می دانستی جهانم بی تو الف ندارد



اس ام اس جدید نیمه مرداد 92
sms jadide nimeh mordad
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد