جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار سنگین برای دوست sms tike dare sangin baraye doost

اس ام اس


اس ام اس تیکه دار سنگین برای دوست
sms tike dare sangin baraye doost



به بعضیام باید گفت:

اگـــــه حس می کنــی خیلـــــــی بارتـــــه

واست گاری بگیرم



اس ام اس تیکه دار سنگین برای دوست
sms tike dare sangin baraye doost



بعضی جمله ها هستن به مرور تبدیل به دروغ می‌شن

مثله پنیر تازه رسید رو شیشه‌ی بقالی

یا مثله دوست دارم تو



اس ام اس تیکه دار سنگین برای دوست
sms tike dare sangin baraye doost



یادت باشه گلم !

وقتی که داری گنده تر از دهنت حرف می زنی

منتظر جر خوردن دهنتم باشی



اس ام اس تیکه دار سنگین برای دوست
sms tike dare sangin baraye doost

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس تیکه دار سنگین برای دوست
sms tike dare sangin baraye doost



ﻋﺰﯾﺰﻡ  ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺖ ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﺮ ﻣﯿﻮﻣﺪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﯼ

ﺣﺎﻻ ﻧﻮﺑﺖ ﭘﺎﻫﺎﺗﻪ

ﮔﻮﺭﺗﻮ ﮔﻢ ﮐﻦ



اس ام اس تیکه دار سنگین برای دوست
sms tike dare sangin baraye doost



خیالبافی بیش نبود آدم بودنت

خودم را گول می زدم که در حد منی



اس ام اس تیکه دار سنگین برای دوست
sms tike dare sangin baraye doost



ﻗﺎﻧﻌﻢ ﺍﻭ ﻗﺴﻤﺖ ﻣﻦ ﻧﺒﻮﺩ

ﻣﺎﻝ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻮﺩ

ﻗﺮﺑوﻥ ﺩل خودم ﻛﻪ ﻣﺎﻝ ﻣﺮﺩﻡ ﺧﻮﺭ ﻧﻴﺴﺖ



اس ام اس تیکه دار سنگین برای دوست
sms tike dare sangin baraye doost



خاکستر سیگارم را به تو ترجیح دادم

چون که او تنها حنجره ام را به آتش کشید

ولی تو تمام وجودم را



اس ام اس تیکه دار سنگین برای دوست
sms tike dare sangin baraye doost



بعضی آدمــا میخ دارن

گیر می کنی بهشون

 نخ کش می شی

 به زور باید جدات کنن !



اس ام اس تیکه دار سنگین برای دوست
sms tike dare sangin baraye doost



خائــــــــن بودن کار راحتیــــــــه !

یه کار سختــــ تر

مثل وفــــــــــآدار بودن رو امتحان کن



اس ام اس تیکه دار سنگین برای دوست
sms tike dare sangin baraye doost



متاسفم که چرا مزه عشـــــــق

 را از دستـــــــــ تــــــو چشیــــدم

تا همیشه در شکـــــــــــ دروغ بودنش بمـــانم!



اس ام اس تیکه دار سنگین برای دوست
sms tike dare sangin baraye doost



امروز باورم شد

که تو خسته تر از آن بودی

که بفهمی دوست داشتنم را

از من که گذشت اما…

هرجا که هستی

خسته نباشی



اس ام اس تیکه دار سنگین برای دوست
sms tike dare sangin baraye doost



به بعضیا باید گفت :

ﻛــﺎﺷــﻜـی ﺷـُـﻌـﻮﺭﺗﻢ

ﻣـِﺜـﻞ ﻟـﻴـﺴـﺖ ﺩﻭﺳــﺘـﺎﺕ ﻫــﺮ

 ﺭﻭﺯ ﺑـﻪ ﺗــﻌـﺪﺍﺩﺵ ﺍﺿــﺎﻓـﻪ ﻣــﻴـﺸـﺪ!



اس ام اس تیکه دار سنگین برای دوست
sms tike dare sangin baraye doost



احترام گذاشتن به بعضیا

 مثه تکون دادن پارچه ی قرمز جلوی گاوه !



اس ام اس تیکه دار سنگین برای دوست
sms tike dare sangin baraye doost



جلوی کوه داد بزنی محبت بر می گردد محبت !

تو از سنگم کمتری ؟



اس ام اس تیکه دار سنگین برای دوست
sms tike dare sangin baraye doost



سکوت و صبوریم را به حساب ضعف و بی کسی ام نگذار

دلم به چیز هایی پایبند است که تو یادت نمی آید



اس ام اس تیکه دار سنگین برای دوست
sms tike dare sangin baraye doost
نظرات 2 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:40 ق.ظ

خیییییییییییییییللللللللی باحال بود هاهاههاهاها شوخی کردم حالم بهم حورد

من جمعه 4 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ق.ظ

سلام. بدک نبود.ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد