جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس رنج عشق sms ranjie eshq

اس ام اس


اس ام اس رنج عشق
sms ranjie eshq



کم طاقتی عادت آن روزهایت بود

این روزها برای گرفتن خبری از من عجیب صبور شده ای



اس ام اس رنج عشق
sms ranjie eshq



وقتی کسی دیربه دیر ازم یاد می کنه

نگرانش نمی شم حتما شاد بوده از یادش رفتم!



اس ام اس رنج عشق
sms ranjie eshq



چوپان قصه ی ما دروغگو نبود

او تنها بود و از فرط تنهایی فریاد گرگ سرمی داد

 افسوس که کسی تنهایی اش را درک نکرد

 و در پی گرگ بودند و در این میان فقط گرگ فهمید که چوپان تنهاست



اس ام اس رنج عشق
sms ranjie eshq

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس رنج عشق
sms ranjie eshq



پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می‎کند

 بلبل شوقم هوای نغمه‎خوانی می‎کند

همتم تا می‎رود ساز غزل گیرد به دست

 طاقتم اظهار عجز و ناتوانی می‎کند



اس ام اس رنج عشق
sms ranjie eshq



شمع این مساله را بر همه کس روشن کرد

که توان تا به سحر گریه ی بی شیون کرد



اس ام اس رنج عشق
sms ranjie eshq



من همان برگم که بر روی درخت

 لرزم از برد چنین پاییز سخت

در نهایت باید افتاد و گریست

 به درخت گفت خداحافظ و رفت



اس ام اس رنج عشق
sms ranjie eshq



من از اعدام نمی ترسم!

نه از چوبش نه از دارش

من از پایان بی دیدار می ترسم



اس ام اس رنج عشق
sms ranjie eshq



چهار تا رفیق فابریک دارم

حسرت ، غم ، ماتم و تنهایی

 بهشون سفارش کردم تحویلت نگیرند



اس ام اس رنج عشق
sms ranjie eshq



هیچوقت نفهمیدم

که چرا درست همان کسی که فکر می کنی

 باهمه فرق داره یک روز مثل همه تنهات می ذاره



اس ام اس رنج عشق
sms ranjie eshq



نیمکت باهم بودن من تنهاست

 من دل نشستن ندارم تو دلیل نشستن باش



اس ام اس رنج عشق
sms ranjie eshq
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد