جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید شهریور از همه رنگ sms jadide shahrivar az hame rang

اس ام اس


اس ام اس جدید شهریور از همه رنگ
sms jadide shahrivar az hame rang



می دونید سریعترین راه به چنگ آوردن قلب یک مرد چیه ؟

پاره کردن سینه اش با یک کارد آشپزخانه!



اس ام اس جدید شهریور از همه رنگ
sms jadide shahrivar az hame rang



ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﺭﯾﺎﺿﯿﻢ ﺧﯿﻠﯽ ﺿﻌﯿﻒ ﺷﺪﻩ

ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍﺩﯾﮕﻪ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﻢ ﺍﺩﻡ ﺣﺴﺎﺑﺖ ﮐﻨﻢ



اس ام اس جدید شهریور از همه رنگ
sms jadide shahrivar az hame rang



کاش میگفتی موج نگاهت از دریای هوس برمیخیزد

تا تن به تو بسپارم نه دل!



اس ام اس جدید شهریور از همه رنگ
sms jadide shahrivar az hame rang

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس جدید شهریور از همه رنگ
sms jadide shahrivar az hame rang



به سلامتی اون پیرمردی که وقتی ازش پرسیدن

عشق چیست گفت همونی که منوپیر کرد!



اس ام اس جدید شهریور از همه رنگ
sms jadide shahrivar az hame rang



همه می گویند چشمانش رنگارنگ است

اما من میگویم چشمانش عسلیست

نه برای رنگش برای اینکه شیرین ترین لحظاتم

در چشمان او خاطره شده اند . . .



اس ام اس جدید شهریور از همه رنگ
sms jadide shahrivar az hame rang



مـادربـزرگ مـی گفـت: قلبـــت که بــی نظـم زد

از همیــشه عاشق تـــری . . .

اشکــت که بــی اختیــار ریخــت

از همیــشه دلتنــگ تـــری . . .

شبــت کـه بـا درد گذشـــت

فکــرت از همیــشه درگیـــرتـر سـت



اس ام اس جدید شهریور از همه رنگ
sms jadide shahrivar az hame rang



می آیی قایم باشک بازی کنیم ؟

من چشم بر زیبایی تو بگذارم

و تو آرام در آغوشم پنهان شو !



اس ام اس جدید شهریور از همه رنگ
sms jadide shahrivar az hame rang



زمین به آسمان بیاید آسمان به زمین

حواسم نه پرت شیطنت های ستاره ها می شود

 نه دلربایی گنجشگکان باغ

محو چشم های توام هنوز …



اس ام اس جدید شهریور از همه رنگ
sms jadide shahrivar az hame rang



خوشبختی یعنی یک بالکن ، دو صندلی و یک تو

خوشبختی یعنی زنگ های غیر منتظره

جمله های عجیب و دوست داشتن غریب
یعنی وقتی بارون بباره و هوا سرد باشه دلت

دیگه بهانه نگیره ، تنگ نشه ، غمگین نشه

یعنی عکس های دو نفره

یعنی آرامش ، آرزو های کوچک و بزرگ

 هدف های بلند ، آینده ای شیرین

و خوشبختی یعنی داشتن یک تو …



اس ام اس جدید شهریور از همه رنگ
sms jadide shahrivar az hame rang



کفش ها چه عاشقانه هایی با هم دارند !

یکی که گم شود دیگری محکوم به آوارگیست



اس ام اس جدید شهریور از همه رنگ
sms jadide shahrivar az hame rang



زخم ها بسیار اما نوش داروها کم است

 دل که می گیرد ، تمام سحر و جادوها کم است

 عاشقم … یعنی برای وصف حال و روز من

 هر چه فال ” خواجه ” و دیوان ” خواجو “ها کم است

من همین امروز یا فردا به جنگل میزنم

جرأت دیوانگی در شهر ترسوها کم است



اس ام اس جدید شهریور از همه رنگ
sms jadide shahrivar az hame rang



نمی دانم چشمانت با من چه میکند ؟

 فقط وقتی که نگاهم میکنی چنان دلم از شیطنت نگاهت می لرزد

که حس میکنم چقدر زیباست فدا شدن برای چشم هایی که تمام دنیاست



اس ام اس جدید شهریور از همه رنگ
sms jadide shahrivar az hame rang
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد