جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احساسی و حسی sms ehsasi o hesi

اس ام اس


اس ام اس احساسی و حسی
sms ehsasi o hesi



به لبخندی مرا از غم رها کن

مرا از بی کسی هایم جدا کن

اگر مردن سزای عاشقان است

برای مردنم هر شب دعا کن



اس ام اس احساسی و حسی
sms ehsasi o hesi



آنچنان کز برگ گل عطر گلاب آید برون

تا که نامت میبرم از دیده آب آید برون



اس ام اس احساسی و حسی
sms ehsasi o hesi



به خدا این دل من در تب و تاب تو گذشت

مکتب عشق تمامش به کتاب تو گذشت



اس ام اس احساسی و حسی
sms ehsasi o hesi

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس احساسی و حسی
sms ehsasi o hesi



اگر شورم سزا باشد

اگر دردم دوا باشد

از این بدتر کجا باشد

که دوست از دوست جدا باشد



اس ام اس احساسی و حسی
sms ehsasi o hesi



دل تمنا می کند تا من بسازم خانه ای

عاشقان کی خانه داند ، دل مگر دیوانه ای ؟



اس ام اس احساسی و حسی
sms ehsasi o hesi



سفر غریبی داشتم توی اون چشم سیاهت

سفری که بر نگشتم ، گم شدم توی نگاهت



اس ام اس احساسی و حسی
sms ehsasi o hesi



من از یاران عاشق مینویسم

ز اسرار حقایق مینویسم

نه از گل نه از شبنم نه از باد

برای آن یار عاشق مینویسم



اس ام اس احساسی و حسی
sms ehsasi o hesi



در حضور خار ها هم میشود یک یاس بود

در هیاهوی مترسک ها پر از احساس بود

میشود حتی برای دیدن پروانه ها

شیشه های مات یک متروکه را الماس بود

کاش میشد ، حرفی از کاش میشد هم نبود

هرچه بود احساس بود و عشق بود و یاس بود



اس ام اس احساسی و حسی
sms ehsasi o hesi



من ناخدای عشقم ، طوفان حریف من نیست

من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست



اس ام اس احساسی و حسی
sms ehsasi o hesi



دوستی شوخی سرد آدم هاست

بازی شیرین گرگم به هواست

واسه کشتن غرور من و تو

دوستی ، توطئه ثانیه هاست



اس ام اس احساسی و حسی
sms ehsasi o hesi



به یاد تو نوشتم که از جنس بهاری

که در اعماق قلبم همیشه ماندگاری



اس ام اس احساسی و حسی
sms ehsasi o hesi



قلب من جایگاه رفیقی است

که شقایق ها حسرت آن را می خورند



اس ام اس احساسی و حسی
sms ehsasi o hesi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد