جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سرکاری جدید 92 sms sare kari jadide

اس ام اس


اس ام اس سرکاری جدید 92
sms sare kari jadide 



سلام عزیزم جمعه عقد می کنم

 خوشحال می شم بیای


( طرح ایجاد حسودی در میان دوستان ترشیده )



اس ام اس سرکاری جدید 92
sms sare kari jadide 



نازنینم یه روز میام می برمت

می برمت یه جای دور

که دست هیشکی بهت نرسه

قربانت عزراییل



اس ام اس سرکاری جدید 92
sms sare kari jadide 



نگاه اولت در من اثر کرد

نگاه دومت دیوانه ام کرد

نگاه سومت عاشق ترم کرد

 ولی نگاه آخرت دیگه هیز بازی بود



اس ام اس سرکاری جدید 92
sms sare kari jadide 

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس سرکاری جدید 92
sms sare kari jadide 



قامتت چون سرو

چشمانت چون آهو

گیسوانت چون آبشاران

ابروانت چون کمند

خلاصه هیچ چیزت به آدمیزاد نرفته!



اس ام اس سرکاری جدید 92
sms sare kari jadide 



اسمت را روی غنچه نوشتم باز شد

رو درخت نوشتم میوه داد

تو صحرا نوشتم لاله زار شد

آخه این اسمه یا کود ؟



اس ام اس سرکاری جدید 92
sms sare kari jadide 



اون روز ها یادش بخیر

دوتا دستامو می گرفتی

و توی خیابونا با هم می چرخیدیم

تمام عشقت من بودم

قربانت فرقون



اس ام اس سرکاری جدید 92
sms sare kari jadide 



یک معادله جالب

از سن خودت ٢٠سال کم کن

عدد باقیمانده را با ٧ جمع کن

اگه عدد زوج بود با ١جمع کن و اگه عدد فرد بود ١رو ازش کم کن

اگه از رنگ های تیره خوشت میاد عدد به دست آمده را ضربدر ٣ کن

و اگه از رنگ های روشن خوشت میاد ضربدر ٣/٥ کن

نتیجه نهایی را ولش کن حال خودت چطوره؟



اس ام اس سرکاری جدید 92
sms sare kari jadide 



پنج حقیقت زندگی

با زبونت نمی تونی همه دندوناتو لمس کنی

اینقدر نفهمی که الان داری این کارو می کنی

الان نیشت بازه

اونقدرخری که به خری خودت داری می خندی

فکر اینی که اینو واسه احمق تر از خودت بفرستی



اس ام اس سرکاری جدید 92
sms sare kari jadide 



سعی کن همیشه تو زندگیت امیدوار باشی

هیچ وقت حسرت چیزایی رو که نداری نخور

مثل تیپ ،  قیافه و مرام

حالا مگه من اینا رو دارم کجا رو گرفتم؟



اس ام اس سرکاری جدید 92
sms sare kari jadide 



یه عدد تو ذهنت بیار

ضرب در 2 کن

به علاوه سنت کن

 8 تا ازش کم کن

نتیجش رو بی خیال قلیونت خونست ؟



اس ام اس سرکاری جدید 92
sms sare kari jadide 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد