جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سرکاری خنده دار 92 sms sare kari khandedar

اس ام اس


اس ام اس سرکاری خنده دار 92
sms sare kari khandedar 



ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭼﺘﻪ ؟

 ﺳﺮﺩت شده ؟

ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯼ ﺑﯿﺎﯾﯽ ﺑﻐﻠﻢ ؟

این بود گفتگوی ﺩﯾﺸﺐ من با متکام



اس ام اس سرکاری خنده دار 92
sms sare kari khandedar 



پروانه اگر سوخت به جهنم

می خواست دور شمع

قرتی بازی در نیاره خاک بر سر ایکبیری



اس ام اس سرکاری خنده دار 92
sms sare kari khandedar 



شونه آدم که هیچی

شونه تخم مرغم پیدا نمی شه

 سرمونو بذاریم روش یه دل سیر گریه کنیم



اس ام اس سرکاری خنده دار 92
sms sare kari khandedar 

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس سرکاری خنده دار 92
sms sare kari khandedar 



سر تو بزار رو شونه هام خوابت بگیره

جا خالی می دم بخوری زمین حالت بگیره



اس ام اس سرکاری خنده دار 92
sms sare kari khandedar 



سیب ، هلو ، انار ، خیار و کیوی

این همه میوه

تو چرا شبیه شلغمی؟



اس ام اس سرکاری خنده دار 92
sms sare kari khandedar 



ای همه دارو ندارم

 ای تو ماه شب تارم

 جز تو من کسی ندارم

 که سرکارش بذارم؟



اس ام اس سرکاری خنده دار 92
sms sare kari khandedar 



دقت کردین اگه انگشتت با تبر قطع شه

 دردش کمتره تا اینکه با کارتن یا مقوا بریده بشه؟

مطمئن نیستی ؟

خوب همین الان تستی بزن !



اس ام اس سرکاری خنده دار 92
sms sare kari khandedar 



__[ ]_____|
'-@------@- '

این نیسان با یک بشکه محبت قاچاق تقدیم به تو

فقط دمت گرم

بی زحمت مسیج رو پاک کن نیسان دزدیه



اس ام اس سرکاری خنده دار 92
sms sare kari khandedar 



به زنبور عسل می گن می تونی

در عرض 10 دقیقه 3 تا گل بخوری؟

می گه مگه من استقلالم ؟



اس ام اس سرکاری خنده دار 92
sms sare kari khandedar 



آپشن های گوسفند

بو می ده

سبزی می خوره

گاهی می خوابه

پیامک سرکاری را با دقت تا تهش می خونه



اس ام اس سرکاری خنده دار 92
sms sare kari khandedar 



پیرمرد نگران به افق می نگریست

و در فکر زمین شخم نزده و گاوش بود

اما گاو بیخیال داشت اس ام اس می خوند !

چیه شخم می زنی یا تو فکر تلافی هستی؟



اس ام اس سرکاری خنده دار 92
sms sare kari khandedar 
نظرات 3 + ارسال نظر
Mehdi سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:56 ق.ظ

shoka.M.b.Z دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:19 ب.ظ

homa دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:39 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد