جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پاییز غم انگیز و دل انگیز sms payizi qam angiz o del angiz

اس ام اس


اس ام اس پاییز غم انگیز و دل انگیز
sms payizi qam angiz o del angiz  



~~~~~~~~
\’ \’ \’ \’
\’ \’ \’
\’ \’ \’ \’
اندکی بر زیر این باران بمان

 ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند !



اس ام اس پاییز غم انگیز و دل انگیز
sms payizi qam angiz o del angiz  



امیدوارم با آمدن پاییز هر برگی که می افته

 یه دونه از غم های دلت کم بشه

 و دیگه هیچ وقت ناراحت نباشی



اس ام اس پاییز غم انگیز و دل انگیز
sms payizi qam angiz o del angiz  



من همان برگم که بر روی درخت

 لرزم از برد چنین پاییز سخت

در نهایت باید افتاد و گریست

 به درخت گفت خداحافظ و رفت



اس ام اس پاییز غم انگیز و دل انگیز
sms payizi qam angiz o del angiz  

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس پاییز غم انگیز و دل انگیز
sms payizi qam angiz o del angiz  



پاییز را دوست دارم

 به خاطر غریب و بی صدا آمدنش

 رنگ زرد زیبا و دیوانه کننده اش

خش خش گوش نواز برگ هایش

صدای نم نم باران های عاشقانه اش

پاییز را دوست دارم به خاطر رفتنش

خیس شدن زیر بارانش



اس ام اس پاییز غم انگیز و دل انگیز
sms payizi qam angiz o del angiz  



از وقتی رفتی هیچکسی ، همدرد و هم رازم نشد

 هیچکسی حتی یک دفعه هم غصه سازم نشد

رفتی ولی بدون هنوز عاشقتم تا پای جون

 دل بهاریم عاشقه چه تو بهار چه تو خزون !



اس ام اس پاییز غم انگیز و دل انگیز
sms payizi qam angiz o del angiz  



بهار چشمانت همیشگیست

 پلک هایت را نبند

 خزان می شوم



اس ام اس پاییز غم انگیز و دل انگیز
sms payizi qam angiz o del angiz  



برگ سبز درخت معرفت کردگار

برگ زرد درخت معرفت روزگار



اس ام اس پاییز غم انگیز و دل انگیز
sms payizi qam angiz o del angiz  



وقتی برگ های پاییز رو زیر پاهات له می کنی

یادت باشه روزی به تو نفس هدیه می کردن !



اس ام اس پاییز غم انگیز و دل انگیز
sms payizi qam angiz o del angiz  



زندگی چیدن سیبی است که باید چید و رفت

 زندگی تکرار پاییز است

 باید دید و رفت



اس ام اس پاییز غم انگیز و دل انگیز
sms payizi qam angiz o del angiz  



خزان بنشست و گل با بادها رفت

 چه آسان می شود از یادها رفت



اس ام اس پاییز غم انگیز و دل انگیز
sms payizi qam angiz o del angiz  



دوباره پاییز اما نه فصل خزان زرد

 دوباره پاییز اما نه فصل اندوه و درد

دوباره پاییز فصل زیبای سادگی

دوباره پاییز موسم شدید دلدادگی



اس ام اس پاییز غم انگیز و دل انگیز
sms payizi qam angiz o del angiz  
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد