جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های افسردگی و پاییزی sms haye afsordegi o paeezi

اس ام اس


اس ام اس های افسردگی و پاییزی
sms haye afsordegi o paeezi  



باغبان خویش باش

در چهار فصل زندگی انسان

 پاییز کمین کرده است



اس ام اس های افسردگی و پاییزی
sms haye afsordegi o paeezi  



هرگز مغرور نشو

برگ وقتی می ریزه که فکر می کنه طلاست !



اس ام اس های افسردگی و پاییزی
sms haye afsordegi o paeezi  



کسی که رنگ پریدگی پاییز را دراک کرده باشد

به نیرنگ گل های رنگ رنگ دل نخواهد سپرد



اس ام اس های افسردگی و پاییزی
sms haye afsordegi o paeezi  

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس های افسردگی و پاییزی
sms haye afsordegi o paeezi  



مثل درخت باشید که در تهاجم پاییز هرچه بدهد

 روح زندگی را برای خویش نگه می دارد



اس ام اس های افسردگی و پاییزی
sms haye afsordegi o paeezi  



در خراب غفلت آبادیم ما

در خزان زندگی شادیم ما

از بهاران غافلیم و دلخوشیم

همچنان بی حاصلیم و دلخوشیم



اس ام اس های افسردگی و پاییزی
sms haye afsordegi o paeezi  



وقتی می رفتی بهار بود

تابستون نیومدی پاییز شد

پاییز که نیومدی پاییز ماند

زمستان که نیای باز پاییز می ماند

ترو خدا فصل ها رو به هم نریز و زودتر بیا



اس ام اس های افسردگی و پاییزی
sms haye afsordegi o paeezi  



اینجا آسمان ابریست

 آنجا را نمی دانم

اینجا شده پاییز

 آنجا را نمی دانم

اینجا دلی تنگ است

 آنجا را نمی دانم



اس ام اس های افسردگی و پاییزی
sms haye afsordegi o paeezi  



میان همهمه ی برگ های خشک پاییزی

فقط ما مانده ایم که هنوز از بهار لبریزیم



اس ام اس های افسردگی و پاییزی
sms haye afsordegi o paeezi  



زرد است که لبریز حقایق شده است

 تلخ است که با درد موافق شده است

شاعر نشدی وگرنه می فهمیدی

 پاییز بهاری است که عاشق شده است



اس ام اس های افسردگی و پاییزی
sms haye afsordegi o paeezi  



برای من که دلم چون غروب پاییز است

  صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است



اس ام اس های افسردگی و پاییزی
sms haye afsordegi o paeezi  



این هوا

 هوای دلگیریست

 فصل قلبم پاییزیست

آسمان قلبم ابری است

 دلم گرفته

این چه دردیست ؟



اس ام اس های افسردگی و پاییزی
sms haye afsordegi o paeezi  
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد