جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فلسفی شهریور 92 sms falsafi shahrivare

اس ام اس


اس ام اس فلسفی شهریور 92
sms falsafi shahrivare  



به همه عشق بورز، به تعداد کمی اعتماد کن و به هیچکس بدی نکن

 (شکسپیر)



اس ام اس فلسفی شهریور 92
sms falsafi shahrivare  



چنان باش که بتوانی به هر کس بگوئی مثل من رفتار کن

 (کانت)



اس ام اس فلسفی شهریور 92
sms falsafi shahrivare  



بهترین یار و پشتیبان هر کس بازوان توانای اوست



اس ام اس فلسفی شهریور 92
sms falsafi shahrivare  

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس فلسفی شهریور 92
sms falsafi shahrivare  



برای پیشرفت و پیروزی سه چیز لازم است

اول پشتکار دوم پشتکار، سوم پشتکار

 (لردآدیبوری)



اس ام اس فلسفی شهریور 92
sms falsafi shahrivare  



کسی که به جلوی رویش نگاه نمی کند

 عقب می ماند.

(مثل اسپانیولی)



اس ام اس فلسفی شهریور 92
sms falsafi shahrivare  



بالاترین ارزش برای انسان اینست

 که راهی به شناخت خویش پیدا کند.

(امام علی «ع»)



اس ام اس فلسفی شهریور 92
sms falsafi shahrivare  



کسی که فقط به کمک چشم دیگران می بیند

گول می خورد.

(مثل فرانسوی)



اس ام اس فلسفی شهریور 92
sms falsafi shahrivare  



همه کسانی که با تو می خندند

دوستان تو نیستند.

(مثل آلمانی)



اس ام اس فلسفی شهریور 92
sms falsafi shahrivare  



میراثی گران بهاتر از راستی و درستی نیست.

(شکسپیر)



اس ام اس فلسفی شهریور 92
sms falsafi shahrivare  
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد