جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس ویژه شهریور 92 sms vizhe shahrivare

اس ام اس

اس ام اس ویژه شهریور 92
sms vizhe shahrivare



مصرعی از قلب من

با مصرعی از قلب تو

شاه بیتی می شود

در دفتر و دیوان عشق



اس ام اس ویژه شهریور 92
sms vizhe shahrivare



از درون قلب توست جهان چو دوزخ

دل اگر تیره نباشد همه دنیاست بهشت


اس ام اس ویژه شهریور 92
sms vizhe shahrivare



امیدوارم تو اقیانوس خوشبختی جوری غرق بشی

 که هیچ وقت نجات پیدا نکنی  !



اس ام اس ویژه شهریور 92
sms vizhe shahrivare

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس ویژه شهریور 92
sms vizhe shahrivare



گر لایق ما نیست که ما یاد تو باشیم

بگذار که در سایه ی دیوار تو باشیم



اس ام اس ویژه شهریور 92
sms vizhe shahrivare



دیروز میمردند و فراموش می شدند آرام آرام

امروز چه زود از یاد رفته ایم بی آنکه بمیریم



اس ام اس ویژه شهریور 92
sms vizhe shahrivare



از تن خشک شاخه ها توقع جوانه نیست

 اسب نفس بریده را طاقت تازیانه نیست



اس ام اس ویژه شهریور 92
sms vizhe shahrivare



سلام بر دل هایی که در کلاس انتظار غیبت نکردند !


اس ام اس ویژه شهریور 92
sms vizhe shahrivare



در این دنیا که حتی ابر نمی گرید به حال ما

 همه از من گریزانند ، تو هم بگذر از این تنها



اس ام اس ویژه شهریور 92
sms vizhe shahrivare



نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار

چه کنم حرف دگر یاد ندادست استاد



اس ام اس ویژه شهریور 92
sms vizhe shahrivare



در این زمانه که شرط حیات نیرنگ است

 دلم برای رفیقان بی ریا تنگ است



اس ام اس ویژه شهریور 92
sms vizhe shahrivare
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد