جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک عاشقانه شهریور 92 payamake asheqaneh shahrivare

اس ام اس


پیامک عاشقانه شهریور 92
payamake asheqaneh shahrivare



زندگی چیدن سیبی است باید چید و رفت

زندگی تکرار پاییز است باید دید و رفت

زندگی رودی است جاری که هرکه آمد شادمان

کوزه ای پر کرد و رفت



پیامک عاشقانه شهریور 92
payamake asheqaneh shahrivare



شعله محبت رو نکنه خاموش کنی

 دوریم عادت بشه من رو فراموش کنی



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
payamake asheqaneh shahrivare



با تو بازم اگه باشم وحشت از مردن ندارم

 لحظه هام پر می شه از تو وقت غم خوردن ندارم



پیامک عاشقانه شهریور 92
payamake asheqaneh shahrivare

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



پیامک عاشقانه شهریور 92
payamake asheqaneh shahrivare



دلم ز نازکی خود شکست در غم عشق

وگرنه از تو نیاید که دل شکن باشی



پیامک عاشقانه شهریور 92
payamake asheqaneh shahrivare



جمله معـشـوق اسـت و عاشـق پـرده‏اى

زنده معـشـوق اسـت و عاشـق مرده‏اى

چون نباشـد عـشـق را پـرواى او

او چو مرغى ماند بى ‏پـر واى او



پیامک عاشقانه شهریور 92
payamake asheqaneh shahrivare



و من هنوز عاشقم آنقدر که می توانم

هر شب  بدون آنکه خوابم بگیرد

از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم

و دست آخر

همه را فراموش کنم



پیامک عاشقانه شهریور 92
payamake asheqaneh shahrivare



=======>

نوک فلش رو بگیر رو به قبله !

به این قبله اسیرتم



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
payamake asheqaneh shahrivare



کلمه دوست بسیار کلمه بزرگ و زیباییه :

د : دل دریایی

و : وفاداری

س : سعادت یکی شدن

ت : تایی که هیچوقت نباید بین من و تو باشه



پیامک عاشقانه شهریور 92
payamake asheqaneh shahrivare



تو مرجانی ، تو در جانی ، تو مروارید غلطانی

اگر قلبی صدف باشد ، میان آن تو پنهانی



پیامک عاشقانه شهریور 92
payamake asheqaneh shahrivare
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد