جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

مسیج عاشقانه شهریور 92 message asheghaneh shahrivare

اس ام اس


مسیج عاشقانه شهریور 92
message  asheghaneh shahrivare



مثل یک درناری وحشی تا افق پرواز کن

 قصه ای دیگر برای فصل زیبا ساز کن

زندگی تکرار حرف کهنه دیروز نیست

بال های بسته ات را رو به فردا باز کن



مسیج عاشقانه شهریور 92
message  asheghaneh shahrivare



مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد

 نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد

عالم از ناله عشق مبادا خالی

 که خوش آهنک و فرح بخش هوایی دارد



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
message  asheghaneh shahrivare



عاقبت خاک شود حسن جمال من و تو

 خوب و بد میگذرد وای به حال من و تو

قرعه امروز به نام من و فردا دگری

 می خورد تیر اجل بر پر و بال من و تو

مال دنیا نشود سد ره مرگ کسی

 گیرم که کل جهان باشد از آن من و تو



مسیج عاشقانه شهریور 92
message  asheghaneh shahrivare

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




مسیج عاشقانه شهریور 92
message  asheghaneh shahrivare



لای خاطرات تلخم یاد تو همیشه شیرین

 تا ابد فکر تو هستم نازنین رفیق دیرین



مسیج عاشقانه شهریور 92
message  asheghaneh shahrivare



جا برای گنجشک زیاد است ولی

 به درختان خیابان تو عادت دارم



مسیج عاشقانه شهریور 92
message  asheghaneh shahrivare



نه گل خواهد ز بوستان ها جدائی

 نه دل دارد خیال بی وفائی

ولیکن چرخش چرخ ستمگر

 زند بر هم رسوم آشنائی



مسیج عاشقانه شهریور 92
message  asheghaneh shahrivare



ای دوست گلی به یادگار بفرست

 گر لایق گل نیستم خار بفرست

از بهر خدا ، نه از بهر دلت

 من پیامی داده ام تو جوابی بفرست



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
message  asheghaneh shahrivare



از درون قلب توست جهان چو دوزخ

 دل اگر تیره نباشد همه دنیاست بهشت



مسیج عاشقانه شهریور 92
message  asheghaneh shahrivare



گر لایق ما نیست که ما یاد تو باشیم

 بگذار که در سایه ی دیوار تو باشیم



مسیج عاشقانه شهریور 92
message  asheghaneh shahrivare



آدم به زمین آمد این حادثه رویا نیست

 این فرصت بی تکرار عشق است معما نیست



مسیج عاشقانه شهریور 92
message  asheghaneh shahrivare
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد