جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زمستونی و سرمایی sms zemestooni o barfi

اس ام اس


اس ام اس زمستونی و سرمایی
sms zemestooni o barfi



پروردگارا : آرامش را همچون دانه های برف

آرام و بی صدا

بر سرزمین قلب کسانی که برایم عزیزند ببار



اس ام اس زمستونی و سرمایی
sms zemestooni o barfi



دارد برف می آید

در گوش دانه های برف نام تو را زمزمه خواهم کرد

 تا برف از شوق حضورت بهار را لمس کند


اس ام اس زمستونی و سرمایی
sms zemestooni o barfi



داره برف میاد

به آسمون نگاه کن

 هر وقت برف سیاه بارید بهم خبر بده

اون موقع من دیگه دوستت ندارم



اس ام اس زمستونی و سرمایی
sms zemestooni o barfi

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس زمستونی و سرمایی
sms zemestooni o barfi



* *** * **
* ** * *
اینا برفارو فرستادم تا باهاش واسه خودت

یه آدم برفی بسازی تا این روزا تنها نباشی!



اس ام اس زمستونی و سرمایی
sms zemestooni o barfi



. * ./۰۰\. *.
. * (‘_’) * .
* . ( : ) . *
. *( : )* .

ببین چه آدم برفی نازی درست کردم!

با این که خیلی دوستش دارم،مال تو!



اس ام اس زمستونی و سرمایی
sms zemestooni o barfi



داره برف میاد

بیا تو قلبم سرما نخوری!



اس ام اس زمستونی و سرمایی
sms zemestooni o barfi



زمستان بهانه است برف از آسمون خسته می شه!

پاییز بهانه است برگ از درخت خسته می شه!

اس ام اس بهانه است دلم برات تنگ می شه!



اس ام اس زمستونی و سرمایی
sms zemestooni o barfi



الا ای برف!

چه می ‏باری بر این دنیای ناپاکی؟

بر این دنیا که هر جایش رد پا از خبیثی است

مبار ای برف!

تو روح آسمان همراه خود داری

تو پیوندی میان عشق و پروازی

تو را حیف است باریدن به ایوان سیاهی‏ ها

تو که فصل سپیدی را سرآغازی

مبار ای برف!


اس ام اس زمستونی و سرمایی
sms zemestooni o barfi



سوزی که برف داره بارون نداره

معرفتی که تو داری هیچ کس نداره



اس ام اس زمستونی و سرمایی
sms zemestooni o barfi



لذت داشتن یه دوست خوب توی یه دنیای بد

 مثل خوردن یه فنجون قهوه گرم زیر برفه

درسته که هوا رو گرم نمی کنه ولی تورو دلگرم می کنه



اس ام اس زمستونی و سرمایی
sms zemestooni o barfi



امیدوارم روزای زمستونیت

مثل دل من که از عشق تو لبریزه گرم باشه

روزای زمستونیت قشنگ



اس ام اس زمستونی و سرمایی
sms zemestooni o barfi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد