جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سرد و زمستانی sms sard o zemestan

اس ام اس


اس ام اس سرد و زمستانی
sms sard o zemestani



امسال زمستون خیلی قشنگه

چون با تو آغاز میشه

به خوت نگیر با کفشمم



اس ام اس سرد و زمستانی
sms sard o zemestani



یه گاز از دماغت میدی؟

(از عاشقانه های خرگوش و آدم برفی)


اس ام اس سرد و زمستانی
sms sard o zemestani



خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیست!

لحن بعضی ها زمستونیه!



اس ام اس سرد و زمستانی
sms sard o zemestani

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس سرد و زمستانی
sms sard o zemestani



تو اگر باز کنی پنجره ای سوی دلت

می توان گفت که من چلچله باغ توام

مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف

سخت محتاج به گرمای توام



اس ام اس سرد و زمستانی
sms sard o zemestani



دارد برف می آید

در گوش دانه های برف نام تو را زمزمه خواهم کرد

تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند



اس ام اس سرد و زمستانی
sms sard o zemestani



توی این برف و سرما می تونم خودمو گرم کنم

امــا جواب دلمو چی بدم ؟



اس ام اس سرد و زمستانی
sms sard o zemestani



باران یا برف

 چه فرقی میکند ؟

تو که باشی ، هوا که هیچ زندگی خوب است …



اس ام اس سرد و زمستانی
sms sard o zemestani



شال و کلاه می بافم  با خیالت

 تا در سرمای نبودنت یخ نبندم



اس ام اس سرد و زمستانی
sms sard o zemestani



تا وقتی تو هستی که دستانم را بگیری

 آرزو می کنم هر روز زمین بخورم !

کاش تابستان ها هم برفی بود !


اس ام اس سرد و زمستانی
sms sard o zemestani



برف می‌بارد و همه خوشحالند و من غمگین

دارد رد پاهایت را می پوشاند برف !



اس ام اس سرد و زمستانی
sms sard o zemestani



رفاقت مثل آدم برفی می مونه

 درست کردنش راحت اما نگه داشتنش سخت !



اس ام اس سرد و زمستانی
sms sard o zemestani



زمستون و روزای برفیش واسم سرد نیستن

 تا وقتی که خاطرات گرمت همرامه



اس ام اس سرد و زمستانی
sms sard o zemestani
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد