جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های زمستون 92 sms haye zemestoon

اس ام اس


اس ام اس های زمستون 92
sms haye zemestoon



خدا زیباست

این را در دانه دانه های برف می بینم



اس ام اس های زمستون 92
sms haye zemestoon



چه حسی بود در قلبم شبیه کوچه برفی

به راه کوچه ی برفی تو را از خود جدا کردم

نفهمیدم که می میرم نباشی مثل پروانه

تو را من در ته این کوچه ی برفی رها کردم


اس ام اس های زمستون 92
sms haye zemestoon



دوست دارم برگردم اون دوران که بابام بیدارم می کرد

و می گفت : پاشو ببین چه برفی اومده



اس ام اس های زمستون 92
sms haye zemestoon

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس های زمستون 92
sms haye zemestoon



بر لبم نام تو را می برم تا برف

 مثل قند در دل زمستان آب شود



اس ام اس های زمستون 92
sms haye zemestoon



آدم برفی نبودم که به پایت یک شبه آب شوم

من مو به مو سفید شدم !



اس ام اس های زمستون 92
sms haye zemestoon



برای آدم برفی چشم نگذار وگرنه آب که نمی شود ، هیچ

تا یک عمر هم خیره به رد پاهایت می ماند



اس ام اس های زمستون 92
sms haye zemestoon



زمستان را دوست ندارم

 چون با آمدنش به یاد نگاه های سردت می افتم



اس ام اس های زمستون 92
sms haye zemestoon



بی تابی نکن !

هی نپرس پس کی برف می بارد ؟

موهای پدرت را نگاه کن


اس ام اس های زمستون 92
sms haye zemestoon



هنوز هم برام هیچی جالب تر از این نیست که

صبح پاشم ببینم کلی برف اومده و هیچکی هم از روش نرفته !



اس ام اس های زمستون 92
sms haye zemestoon



خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیست

لحن بعضی ها عصر یخبندانه !



اس ام اس های زمستون 92
sms haye zemestoon



دارد برف می آید …

در گوش دانه های برف نام تو را زمزمه خواهم کرد

 تا برف از شوق حضورت بهار را لمس کند !



اس ام اس های زمستون 92
sms haye zemestoon
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد