جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عشقولانه شهریور 92 sms eshghoolaneh

اس ام اس


اس ام اس عشقولانه شهریور 92
sms eshghoolaneh



دیدی تو شکسته ام، شکستی

دیدی غم عاشقانه ی من

داغ و غم و عشق و شورو مستی

جمع است همه نشانه ی من



اس ام اس عشقولانه شهریور 92
sms eshghoolaneh



هر شب به لبم نوای هجران

یا سوگ به آشیانه ی من

دائم زتو گفتن و شکستن

اینجا شده آن بهانه ی من


اس ام اس عشقولانه شهریور 92
sms eshghoolaneh



آخرمرا کشت این نگاه عاشقانه

شد برفنا این دل زآه عاشقا نه

با درد وغم با ناله ها شد دل هم آوا

تا پا نهادم من براه عاشقانه



اس ام اس عشقولانه شهریور 92
sms eshghoolaneh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس عشقولانه شهریور 92
sms eshghoolaneh



تمام خاطرات من دوباره زنده می شود

به شوق دیدنت دلم مثل پرنده می شود

برای فصل عاشقی دوباره شعر گفته ام

نه از غم جدایی اش برای وصل گفته ام



اس ام اس عشقولانه شهریور 92
sms eshghoolaneh



عشق تو آوایِ نوری در دعایم جاودانه

مهر تو بر لوح جانم قرص ماهی عاشقانه



اس ام اس عشقولانه شهریور 92
sms eshghoolaneh



فکر و خیال تو شبی از سر من نمی رود

شب نشود سحر که تو فکر ستم نمی کنی

چشم سیاه من شود خاک در حضور تو

یک نظری طلوع کن از چه ِنعَم نمی کنی



اس ام اس عشقولانه شهریور 92
sms eshghoolaneh



نغمه ها جاری و از دل در پگاهی عاشقانه

از وفا تا تو سرودن جان پناهی عاشقانه

حس بودن در کنارت لمس شادی بی بهانه

خنده اش پنهان و بازی گاه گاهی عاشقانه



اس ام اس عشقولانه شهریور 92
sms eshghoolaneh



از عادت حضور تو سرشار می شوم

بغض مرا که می شکنی عاشقانه تر

مردی به یاد تو پیوسته عاشق است

در خاطرم وجود زنی عاشقانه تر

تکرار شو حوالی دستان خسته ام

شاید مرا رقم بزنی عاشقانه تر



اس ام اس عشقولانه شهریور 92
sms eshghoolaneh



ای بی خبراز سوز و آه من کجایی

کن جلوه برمن درپگاه عاشقانه

رسواشدم تا برتوافکندم نگاهی

باشد مرابس این گناه عاشقانه

دیگر به تنگ آمد دلم ازاین جدایی

زین روزها وسال وماه عاشقانه



اس ام اس عشقولانه شهریور 92
sms eshghoolaneh



صدا بزن مرا بگو که عاشقم به عشق تو

هزار بار بگو بگو چه عاشقانه می شود

دوباره دست گرم تو به قلب من گره زده

صدای قلب من شنو به خاطر تو می زند

بگو تو از ترانه ها ز شادی شبانه ها

ز رقص باد و از نسیم که عاشقانه می وزد


اس ام اس عشقولانه شهریور 92
sms eshghoolaneh



ای هق هق عاشقانه ی من

صد بیت و غزل ترانه ی من

ای سیر و سلوک عاشقانه

ای حالت عارفانه ی من



اس ام اس عشقولانه شهریور 92
sms eshghoolaneh



در دشت شب آسمان قلبم

پر از غم دانه دانه ی من

یک روز بیا فسانه ی دل

در بیت و سرا و خانه ی من

رفتی تو امیدم این دقایق

بیرون ز غم زمانه ی من



اس ام اس عشقولانه شهریور 92
sms eshghoolaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد