جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاطفی و عاشقانه شهریور 92 sms atefi o asheghaneh shahrivar

اس ام اس


اس ام اس عاطفی و عاشقانه شهریور 92
sms atefi o asheghaneh shahrivar



ترسم که تو هم یار وفادار نباشی

عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی

من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم

تو از دل من هیچ خبردار نباشی



اس ام اس عاطفی و عاشقانه شهریور 92
sms atefi o asheghaneh shahrivar



بی پنجره ای غریبه ای در وهمی

عشق است اگر از آن نداری سهمی

فهمیدن عشق عاشقی می خواهد

یک بزرگ می شوی و می فهمی


اس ام اس عاطفی و عاشقانه شهریور 92
sms atefi o asheghaneh shahrivar



کاش می شد در سایه ی مژگانت

لحظه ای هر چند کم

به تماشای دریای خوشرنگ چشمانت می نشستم



اس ام اس عاطفی و عاشقانه شهریور 92
sms atefi o asheghaneh shahrivar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس عاطفی و عاشقانه شهریور 92
sms atefi o asheghaneh shahrivar



نازنین بدون تو دنیا رو باور ندارم

با تو از رمز طلسم قصه ها سر در می آرم

لحظه ی سقوط من دست تو مثل معجزست

شب می ترسه از خودش وقتی می گم دوستت دارم



اس ام اس عاطفی و عاشقانه شهریور 92
sms atefi o asheghaneh shahrivar



تو را هیچ گاه آرزو نخواهم کرد !

تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی

نه با آرزوی من …



اس ام اس عاطفی و عاشقانه شهریور 92
sms atefi o asheghaneh shahrivar



من مست غم عشقم با خنده خمارم کن

صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن



اس ام اس عاطفی و عاشقانه شهریور 92
sms atefi o asheghaneh shahrivar



حافظه ام همه چیز را  براحتی فراموش می کند

خسته شدم از بس ساییدمش و تو هر بار نمایان تر شدی !



اس ام اس عاطفی و عاشقانه شهریور 92
sms atefi o asheghaneh shahrivar



نفرین به عشق و عاشقی

نفرین به بخت و سرنوشت

به اون نگاه که عشقتو

تو سرنوشت من نوشت

نفرین به من نفرین به تو

نفرین به عشق من و تو

به ساده بودن منو

به اون دل سیاه تو


اس ام اس عاطفی و عاشقانه شهریور 92
sms atefi o asheghaneh shahrivar



دیگر بوی بهار هم سرحالم نمی کند

چیزی شبیه گریه زلالم نمی کند

آه ای خدا مرا به کبوتر شدن چکار ؟

وقتی که سنگ هم رحمی به بالم نمی کند



اس ام اس عاطفی و عاشقانه شهریور 92
sms atefi o asheghaneh shahrivar



دیدم کوچه ی تنگیست که چراغش چشم است

چشم ما گوش بود و عقل ما حرف سرکوچه و بازار



اس ام اس عاطفی و عاشقانه شهریور 92
sms atefi o asheghaneh shahrivar



چقدر سفت شده است پدال دوچرخه ی دونفره ی عشقمان !

یا من خسته شدم یا به سربالایی رسیدیم

شاید هم تو دیگر رکاب نمی زنی … !



اس ام اس عاطفی و عاشقانه شهریور 92
sms atefi o asheghaneh shahrivar



آخر قصه ی عشق ما را همان اول لو دادند

همان جایی که گفتند :

یکی بود … یکی نبود …



اس ام اس عاطفی و عاشقانه شهریور 92
sms atefi o asheghaneh shahrivar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد