جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس حسی زیبا و توپ sms hesi ziba o toop

اس ام اس


اس ام اس حسی زیبا و توپ
sms hesi ziba o toop



غم نبودنت مانند اشکی بی هدف روی صورتم سرازیر است

وای که چقدر شور است طعم نبودنت !


اس ام اس حسی زیبا و توپ
sms hesi ziba o toop



هر آن که یار خواهد یا بسیار

ولیکن فرق دارد یار با یار

دل من سایه ی لطف تو می خواست

وگرنه سایه ی دیوار بسیار !



اس ام اس حسی زیبا و توپ
sms hesi ziba o toop



ویران شد از نگاهت قصر پر شکوه و استوار دلم

حالا تنها تویی ستون این ویرانه



اس ام اس حسی زیبا و توپ
sms hesi ziba o toop

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس حسی زیبا و توپ
sms hesi ziba o toop



همیشه با خودت زمزمه کن

که  تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است



اس ام اس حسی زیبا و توپ
sms hesi ziba o toop



امشب بیادت گریانم

گرچه از دیده ات پنهانم

هر چند که به ظاهر خندانم

اما از درون نالانم



اس ام اس حسی زیبا و توپ
sms hesi ziba o toop



درود بر انسان های خوب

آنها که در اندیشه ها تصویر زیبا می نگارند



اس ام اس حسی زیبا و توپ
sms hesi ziba o toop



عاشق واقعی کسیست که

زمانی که هزار دلیل برای رفتن دارد

هنوز هم به دنبال بهانه ای برای ماندن می گردد



اس ام اس حسی زیبا و توپ
sms hesi ziba o toop



چمن ها بی تو زیبایی ندارد

بهار و گل دل آرایی ندارد

فریب کس نخوردم جز تو ای یار

که دیگر کس فریبایی ندارد



اس ام اس حسی زیبا و توپ
sms hesi ziba o toop



احساس تو طراوت باران است

بر زخم شکوفه های گل درمان است

هر وقت که در هوای تو می چرخم

انگار نفس کشیدنم آسان است



اس ام اس حسی زیبا و توپ
sms hesi ziba o toop



تو این من ها را از خودت منها کن

من می مانم و میمیرم برای باقیمانده ات



اس ام اس حسی زیبا و توپ
sms hesi ziba o toop



تا کی دل من چشم به در داشته باشد

ای کاش کسی از تو خبر داشته باشد

آن باد که آغشته به بوی نفس توست

از کوچه ی ما کاش گذر داشته باشد


اس ام اس حسی زیبا و توپ
sms hesi ziba o toop



ای دوست بخدا دوری تو دشوار است

بی تو از گردش ایام دلم بیزار است

بی تو ای مونس جان دل ز غمت می سوزد

دل افسرده ی من طالب یک دیدار است



اس ام اس حسی زیبا و توپ
sms hesi ziba o toop



بمان و تماشا کن

کسی که دیروز برای ماندت دست به دعا برداشته بود

امروز برای رفتنت نذر کرده است !



اس ام اس حسی زیبا و توپ
sms hesi ziba o toop
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد