جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه باکلاس 92 sms asheghaneh bakelas

اس ام اس


اس ام اس عاشقانه باکلاس 92
sms asheghaneh bakelas



قلبم آسمون می شه به شوق خوابیدن ستاره ی وجودت

کاش از میون همه ی ستاره ها تو سهیل نشی !



اس ام اس عاشقانه باکلاس 92
sms asheghaneh bakelas



بمان با من که من بی تو صدایی خسته در بادم

در این اندوه بی پایان بمان تنها تو در یادم


اس ام اس عاشقانه باکلاس 92
sms asheghaneh bakelas



برای پریدن لازم نیست پرنده باشم

همین که تو بخندی بال در می آورم



اس ام اس عاشقانه باکلاس 92
sms asheghaneh bakelas

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس عاشقانه باکلاس 92
sms asheghaneh bakelas



کاش می توانستم تو را آنگونه بخندانم

تا سیر شوی از خندیدن با کسانی که لیاقت لبخندت را ندارند!

تقصیر من چیست که نمی توانم نقش بازی کنم؟



اس ام اس عاشقانه باکلاس 92
sms asheghaneh bakelas



اینجا همانجاست که نباید باشی

غم انگیز است اگر تو را نخواهد

مسخره است اگر نفهمی

احمقانه است اگر اصرار کنی



اس ام اس عاشقانه باکلاس 92
sms asheghaneh bakelas



عشق از میدان مین خطرناک تر است

مین عمل نکرده پایت را از کار می اندازد

خاطره ی عمل نکرده  قلبت را



اس ام اس عاشقانه باکلاس 92
sms asheghaneh bakelas



آمده بودم به‌ تو بگویم هنوز دوستت دارم

اما بر زبانم این‌ طور آمد که هر وقت دلت خواست حرف بزنی تماس بگیر !



اس ام اس عاشقانه باکلاس 92
sms asheghaneh bakelas



ماهی اسیر تنگ باشی و یارت در دریا

باله ات زخمی و گریه ی بی صدا واویلا



اس ام اس عاشقانه باکلاس 92
sms asheghaneh bakelas



وقتی نیستی یا دلم می گیرد یا باران



اس ام اس عاشقانه باکلاس 92
sms asheghaneh bakelas



این پیام فقط جهت زدن حاضری در دفتر رفاقت بود تا بدونی بیادتم



اس ام اس عاشقانه باکلاس 92
sms asheghaneh bakelas



وصیت کردم بعد مرگم قلبمو اهدا کنند

اما گفتند اجازه ی صاحبش لازمه  اجازه می دی ؟


اس ام اس عاشقانه باکلاس 92
sms asheghaneh bakelas



ناز آن چشمی که سویش مال ماست

ناز آن زلفی که تارش مال ماست

ناز آن چوپان که سازش مال ماست

ناز آن دوستی که قلبش یاد ماست



اس ام اس عاشقانه باکلاس 92
sms asheghaneh bakelas



از تنهایی پرسیدم برای عشقم چه بنویسم

گفت : بنویس ما را چون روزگار فراموش مکن



اس ام اس عاشقانه باکلاس 92
sms asheghaneh bakelas



دلم دل نیست ، دریا نیست ، مرداب است

که موجی هم سراغش را نمی گیرد

نه میل زیستن دارد نه می میرد



اس ام اس عاشقانه باکلاس 92
sms asheghaneh bakelas
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد