جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شیک و شاد عاشقانه 92 sms shik o shade asheghaneh

اس ام اس


اس ام اس شیک و شاد عاشقانه 92
sms shik o shade asheghaneh



رفیق خوب مثل کفش می مونه !

خیلی سخته وسط جاده بفهمی پا برهنه ای !



اس ام اس شیک و شاد عاشقانه 92
sms shik o shade asheghaneh



دستی ز کرم به شانه ی ما نزدی

بالی به هوای دانه ی ما نزدی

دیریست دلم چشم براهت دارد

عشق سری به خانه ی ما نزدی


اس ام اس شیک و شاد عاشقانه 92
sms shik o shade asheghaneh



هر روز بی تو روز مباداست !

روزی شبیه به امروز

روزی شبیه به دیروز

روزی شبیه فردا



اس ام اس شیک و شاد عاشقانه 92
sms shik o shade asheghaneh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس شیک و شاد عاشقانه 92
sms shik o shade asheghaneh



در سینه دلی به وسعت غم دارم

بر زخم دلم نیاز مرهم دارم

هر چیز برای خود فراهم کردم

در زندگی ام فقط تو را کم دارم



اس ام اس شیک و شاد عاشقانه 92
sms shik o shade asheghaneh



دوری فقط تعبیریست که فاصله ها را از دارند

اما بی خبرند از نزدیکی دل هایمان …



اس ام اس شیک و شاد عاشقانه 92
sms shik o shade asheghaneh



بی ارزشم و جز تو خریدار ندارم

گیرم بخرندم به کسی کار ندارم

گر در این جهان مرا نپسندند

در دو جهان غیر شما یار ندارم



اس ام اس شیک و شاد عاشقانه 92
sms shik o shade asheghaneh



بوی گیسوی تو را نیمه شب آورد نسیم

تازه شد در دل من یاد رفیقان قدیم …



اس ام اس شیک و شاد عاشقانه 92
sms shik o shade asheghaneh



معنی بخشیدن یک دل به یک لبخند چیست ؟

من پشیمانم بگو تاوان آن سوگند چیست ؟

از تو هم دل کندم و هرگز نپرسیدم ز خویش

چاره ی معشوق اگر عاشق از او دل کند چیست ؟



اس ام اس شیک و شاد عاشقانه 92
sms shik o shade asheghaneh



ناگهان آیینه حیران شد گمان کردم تویی

ماه پشت ابر پنهان شد گمان کردم تویی

ای نسیم بی قرار روزهای عاشقی

هر کجا زلفی پریشان شد گمان کردم تویی



اس ام اس شیک و شاد عاشقانه 92
sms shik o shade asheghaneh



دیگری جز تو مرا این همه آزار نکرد

آنچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد


اس ام اس شیک و شاد عاشقانه 92
sms shik o shade asheghaneh



هیچ گاه با عشقتان مثل چتر رفتار نکنید

که هر زمان باران بند امد جمع و فراموشش کنید !



اس ام اس شیک و شاد عاشقانه 92
sms shik o shade asheghaneh



از دهکده ی چشم تو گذر کردم به شهر عشق

شهری که این غریبه در ان گم نمی شود …



اس ام اس شیک و شاد عاشقانه 92
sms shik o shade asheghaneh



طنین نبض بارانی

بلوغ چشمه سارانی

تو را من دوست می دارم

و می دانم که می دانی



اس ام اس شیک و شاد عاشقانه 92
sms shik o shade asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد