جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس با موضوع عشق sms ba mozoe eshq

اس ام اس


اس ام اس با موضوع عشق
sms ba mozoe eshq



بار الها ای خدای عدل و داد

هر که کرده یادی از ما زنده باد

ما که معتاد رفیقیم و خمار روی دوست

در مرام ما نباشد ترک این نوع اعتیاد



اس ام اس با موضوع عشق
sms ba mozoe eshq



من هنوزم در انتظار این هستم

که تو از ( هرگز ) خود برگردی !



اس ام اس با موضوع عشق
sms ba mozoe eshq



نگاه تو سیب است

و من نیوتنی بیچاره و بی خواب از کشف جاذبه !



اس ام اس با موضوع عشق
sms ba mozoe eshq

  




اس ام اس با موضوع عشق
sms ba mozoe eshq



نکند قاصدکی را که برایم فرستادی

بازیچه ی دسته کودکی بازیگوش شده

که اینچنین دلتنگی ام بی خبر مانده !



اس ام اس با موضوع عشق
sms ba mozoe eshq



عشق یعنی آن نخستین حرف ها

عشق یعنی گرما میان برف ها

عشق یعنی یاد آن روز نخست

عشق یعنی هرچه در آن یاد توست !



اس ام اس با موضوع عشق
sms ba mozoe eshq



روزی اگر نبودم

تنها آرزویم اینست که زیر لب بگویی ( یادش بخیر )



اس ام اس با موضوع عشق
sms ba mozoe eshq



آنکه قلب خاکی اش را سنگ فرش

 قدم هایت می کند منم !



اس ام اس با موضوع عشق
sms ba mozoe eshq



پیش از آنی که به چشمان تو عادت بکنم

باید ای دوست به هجران تو عادت بکنم

یا نباید به سر آغاز تو نزدیک شوم

یا از آغاز به پایان تو عدت بکنم

بهتر آنست که چشم از تو بپوشم انگار

تا به چشمان پشیمان تو عادت بکنم



اس ام اس با موضوع عشق
sms ba mozoe eshq



عشق یعنی با تو خواندن از جنون

عشق یعنی سوختن ها از درون

عشق یعنی سوختن تا ساختن

یعنی عقل و زندگی را باختن



اس ام اس با موضوع عشق
sms ba mozoe eshq



تو را در مثنوی پیدا نکردم

حضور دیگری پیدا نکردم

سرودم هر غزل تنها برایت

برایت ثانوی پیدا نکردم



اس ام اس با موضوع عشق
sms ba mozoe eshq



قدر یاران قدیمی را بدان ای نازنین

فرش های کهنه را گران تر می خرند !



اس ام اس با موضوع عشق
sms ba mozoe eshq



نمی دانم چرا بیمارم امشب

سکوتی خفته در گفتارم امشب

غم و اشک دلم آهسته می گفت

پریشان از فراق یارم امشب



اس ام اس با موضوع عشق
sms ba mozoe eshq



عشق یعنی شاخه ای گل در سبد

عشق یعنی دل سپردن تا ابد

عشق یعنی سروهای سر بلند

عشق یعنی خارها هم گل اند



اس ام اس با موضوع عشق
sms ba mozoe eshq
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد