جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و مطالب عاشقانه sms o matalebe asheghooneh

اس ام اس


اس ام اس و مطالب عاشقانه
sms o matalebe asheghooneh



ز روزی که یکی دلم را برده

تب دارم مثل طفل سرما خورده

گفتارم شعر و شعرهایم هذیان است

دکتر جان بنده زنده ام یا مرده



اس ام اس و مطالب عاشقانه
sms o matalebe asheghooneh



گر فراموشت کنم بر من حرام است زندگی

من تو را با جان خریدم کی فراموشت کنم !


اس ام اس و مطالب عاشقانه
sms o matalebe asheghooneh



نام تو رازیست نوشته بر بال پروانه

گل ها همه به نام تو مشهورند

آیینه ها از انعکاس نام تو می خندند

و من تنها برای تو می گویم زندگی کن تا زنده بمانم



اس ام اس و مطالب عاشقانه
sms o matalebe asheghooneh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس و مطالب عاشقانه
sms o matalebe asheghooneh



غم مانند اشکی بر روی صورتم روان است

چقدر شور است بی تو بودن !



اس ام اس و مطالب عاشقانه
sms o matalebe asheghooneh



زندگی در گذر حادثه هاست

شیرینی و تلخیش در حافظه هاست

دل ما در پس این تلخی و شیرینی هاست

گر صاف و صادق بماند زیباست !



اس ام اس و مطالب عاشقانه
sms o matalebe asheghooneh



گر مذهب مردمان عاقل داری

به یک دوست بسنده کن که یک دل داری !



اس ام اس و مطالب عاشقانه
sms o matalebe asheghooneh



گلی از شاخه ها چیدم برایت

زدم بوسه به یادت بی نهایت

اگر قاتل تو را کشت ای قناری

بگو آخر که گیرد خون بهایت ؟



اس ام اس و مطالب عاشقانه
sms o matalebe asheghooneh



ساقیا باز خماریم جامی بنواز

خاطر خسته ما را بسلامی بنواز

گر میسر نشود بگذری از کوچه ی ما

گاه گاه دل ما را به پیامی بنواز



اس ام اس و مطالب عاشقانه
sms o matalebe asheghooneh



گفتی اندر خواب بینی بعد این روی مرا

ماه من در چشم عاشق آب هست و خواب نیست !



اس ام اس و مطالب عاشقانه
sms o matalebe asheghooneh



کوروش کبیر :

به یادتان می آورم تا بدانید که

زیباترین منش انسان محبت اوست

پس محبت کنید چه به دوست چه به دشمن

که محبت دوست را بزرگ کند و دشمن را دوست



اس ام اس و مطالب عاشقانه
sms o matalebe asheghooneh



برایت از طلا تختی

مسیری رو به خوشبختی

برایت عمر نوحی را

وقار همچو کوهی را

برایت صبر ایوبی

حیاتی مملو از خوبی

برای شاد بودن را

فقط آزاد بودن را آرزوم دارم



اس ام اس و مطالب عاشقانه
sms o matalebe asheghooneh



کوچک باش و عاشق

که عشق خود می داند آیین بزرگ کردنت را


اس ام اس و مطالب عاشقانه
sms o matalebe asheghooneh



آخر چه شد که یار دست از سرم کشید

یکباره برد ز یاد آن وعده و وعید

من که وجود خود کردم به نام او

اما چگونه شد که او نام خود هم ندید ؟



اس ام اس و مطالب عاشقانه
sms o matalebe asheghooneh



با عزیزان در نیامیزد دل دیوانه ام

در میان آشنایانم ولی بیگانه ام



اس ام اس و مطالب عاشقانه
sms o matalebe asheghooneh



به سلامت گل لاله

دیگه عاشقی محاله

بسته شد کتاب قصه

با تو بودن یک خیاله



اس ام اس و مطالب عاشقانه
sms o matalebe asheghooneh



بلبلان از بوی گل مستند و ما از روی دوست

مستی دیگران از ساغر و مستی ما از جام اوست



اس ام اس و مطالب عاشقانه
sms o matalebe asheghooneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد