جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بروز و زیبا با موضوعات مختلف sms berooz o ziba

اس ام اس


اس ام اس بروز و زیبا با موضوعات مختلف
sms berooz o ziba



/////////////////

زنده ای یه خط اضافه کن

 و برا بعدی بفرست

ستاد شمارش بازماندگان ماه مبارک رمضان



اس ام اس بروز و زیبا با موضوعات مختلف
sms berooz o ziba



واسه کسی اشک بریز

که لیاقت اشک های تو رو داشته باشه


اس ام اس بروز و زیبا با موضوعات مختلف
sms berooz o ziba



تنهایی راه رفتن سخت نیست

ولی وقتی ما این همه راه رو با هم رفتیم

تنهایی برگشتن خیلی سخته



اس ام اس بروز و زیبا با موضوعات مختلف
sms berooz o ziba

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس بروز و زیبا با موضوعات مختلف
sms berooz o ziba



راهی که سرنوشت انسان را می سازد

 استعداد هایش نیست ، انتخاب هایش است



اس ام اس بروز و زیبا با موضوعات مختلف
sms berooz o ziba



این روزها تنهایی هایم را انبار می کنم

 هرچه را انبار کنی گران تر می شود



اس ام اس بروز و زیبا با موضوعات مختلف
sms berooz o ziba



امروز تولد احسان علیخانی هست

تولدت مبارک احسان جان

 خدا قوت


اس ام اس بروز و زیبا با موضوعات مختلف
sms berooz o ziba



تو به احساست بیاموز نفس نکشد

 هـوای دل ها آلودست

ایــنــجــا فاصلــه یک عشق تا عشق بــعــدی

یک نخ سیگــار است



اس ام اس بروز و زیبا با موضوعات مختلف
sms berooz o ziba



به سلامتی اون روزا که وقتی رو صندلی می شستیم

پاهامون به زمین نمی رسید



اس ام اس بروز و زیبا با موضوعات مختلف
sms berooz o ziba



یکی بود

هنوزم هست

یکی رو دوست داشتم

هنوزم دارم

آهای یکی

هنوزم تکی



اس ام اس بروز و زیبا با موضوعات مختلف
sms berooz o ziba



هنوز هم با منی

خیالت راحت دارمت

تو را کنار سگ های وحشی دلم بسته ام



اس ام اس بروز و زیبا با موضوعات مختلف
sms berooz o ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد