جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و سخنان فلسفی روز sms o sokhanane falsafi

اس ام اس


اس ام اس و سخنان فلسفی روز
sms o sokhanane falsafi



نشانه و مشخصه عاقل ترین مردم

 خوش اخلاق ترین آنهاست.

 (امام صادق«ع»)



اس ام اس و سخنان فلسفی روز
sms o sokhanane falsafi



کار

عشقی قابل رؤیت است



اس ام اس و سخنان فلسفی روز
sms o sokhanane falsafi



آنکه روزگارش به تنبلی گذشت

 دچار عسرت و پشیمانی گشت



اس ام اس و سخنان فلسفی روز
sms o sokhanane falsafi

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس و سخنان فلسفی روز
sms o sokhanane falsafi



اگر مردم را به حال خود گذاشتی

تو را به حال خودت خواهند گذاشت.

(توماس مان)



اس ام اس و سخنان فلسفی روز
sms o sokhanane falsafi



دیروز را فراموش کنید

 امروز کار کنید

 به فردا امیدوار باشید



اس ام اس و سخنان فلسفی روز
sms o sokhanane falsafi



در عالم دو چیز از همه زیباتر است :

آسمانی پرستاره و وجدانی آسوده.

 (کانت)



اس ام اس و سخنان فلسفی روز
sms o sokhanane falsafi



سقف آرزوهایت را تا جائی بالا ببر

که بتوانی چراغی به آن نصب کنی



اس ام اس و سخنان فلسفی روز
sms o sokhanane falsafi



پیروزی

به دور اندیشی و محکم کاری است

امام علی «ع»



اس ام اس و سخنان فلسفی روز
sms o sokhanane falsafi



کسی که پرده از روی اسرار دیگران برداشت

رازهای پنهانش آشکار شود

 امام صادق «ع»



اس ام اس و سخنان فلسفی روز
sms o sokhanane falsafi



هر که گره از کار مسلمانی بگشاید

 خداوند در دنیا و آخرت گره از کارش خواهد گشود

امام حسین «ع»



اس ام اس و سخنان فلسفی روز
sms o sokhanane falsafi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد