جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فلسفی مفید و منطقی sms falsafi mofid

اس ام اس


اس ام اس فلسفی مفید و منطقی
sms falsafi mofid



کسی که به اندازه یک دانه خردل

 نخوت در دل داشته باشد وارد بهشت نمی شود

پیامبر «ص»



اس ام اس فلسفی مفید و منطقی
sms falsafi mofid



کسی که شهامت قبول خطر نداشته باشد

در زندگی به مقصود نخواهد رسید

محمدعلی کلی



اس ام اس فلسفی مفید و منطقی
sms falsafi mofid



تنها کسانی تحقیر می شوند

که بگذارند تحقیرشان کنند

الکس هیل



اس ام اس فلسفی مفید و منطقی
sms falsafi mofid

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس فلسفی مفید و منطقی
sms falsafi mofid



من واقعاً فرمول دقیقی برای موفقیت نمی شناسم

 ولی فرمول شکست را به خوبی می دانم

 سعی کنید همه را راضی نگه دارید

بیل کازبی



اس ام اس فلسفی مفید و منطقی
sms falsafi mofid



جامعه فرزانگی و سعادت می یابد

که خو اندن کار روزانه اش می باشد

سقراط



اس ام اس فلسفی مفید و منطقی
sms falsafi mofid



بر روی زمین چیزی بزرگتر از انسان نیست

 و در انسان چیزی بزرگتر از فکر او

همیلتون



اس ام اس فلسفی مفید و منطقی
sms falsafi mofid



دانش به تنهائی یک قدرت است

فرانسیس بیکن



اس ام اس فلسفی مفید و منطقی
sms falsafi mofid



سخاوت

بخشیدن بیشتر از توان است و غرور

 ستاندن کمتر از نیاز

 جبران خلیل جبران



اس ام اس فلسفی مفید و منطقی
sms falsafi mofid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد