جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس حرف های بزرگان و دانشمندان sms harfhaye bozorgan

اس ام اس


اس ام اس حرف های بزرگان و دانشمندان
sms harfhaye bozorgan



به همه عشق بورز

 به تعداد کمی اعتماد کن

و به هیچکس بدی نکن

شکسپیر



اس ام اس حرف های بزرگان و دانشمندان
sms harfhaye bozorgan



چنان باش که بتوانی به هر کس بگوئی مثل من رفتار کن

کانت



اس ام اس حرف های بزرگان و دانشمندان
sms harfhaye bozorgan



بهترین یار و پشتیبان هر کس بازوان توانای اوست



اس ام اس حرف های بزرگان و دانشمندان
sms harfhaye bozorgan

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس حرف های بزرگان و دانشمندان
sms harfhaye bozorgan



برای پیشرفت و پیروزی سه چیز لازم است

 اول پشتکار دوم پشتکار، سوم پشتکار

لردآدیبوری



اس ام اس حرف های بزرگان و دانشمندان
sms harfhaye bozorgan



کسی که به جلوی رویش نگاه نمی کند عقب می ماند

مثل اسپانیولی



اس ام اس حرف های بزرگان و دانشمندان
sms harfhaye bozorgan



بالاترین ارزش برای انسان اینست

 که راهی به شناخت خویش پیدا کند

امام علی «ع»



اس ام اس حرف های بزرگان و دانشمندان
sms harfhaye bozorgan



کسی که فقط به کمک چشم دیگران می بیند

 گول می خورد

مثل فرانسوی



اس ام اس حرف های بزرگان و دانشمندان
sms harfhaye bozorgan



همه کسانی که با تو می خندند دوستان تو نیستند

مثل آلمانی



اس ام اس حرف های بزرگان و دانشمندان
sms harfhaye bozorgan



میراثی گران بهاتر از راستی و درستی نیست

شکسپیر



اس ام اس حرف های بزرگان و دانشمندان
sms harfhaye bozorgan
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد