جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فلسفه و مفهومی sms falsafeh o mafhoomi

اس ام اس


اس ام اس فلسفه و مفهومی
sms falsafeh o mafhoomi



اشخاصی را که از فرصت های مناسب زندگی خود

 کمال استفاده را می برند خود ساخته می گویند

توتل



اس ام اس فلسفه و مفهومی
sms falsafeh o mafhoomi



ثروت و افتخاری که از راه نامشروع

 به دست آمده مانند ابری زودگذر است

کنفوسیوس



اس ام اس فلسفه و مفهومی
sms falsafeh o mafhoomi



خوش بین باشید اما خوش بین دیر باور

ساموئل اسمایلز



اس ام اس فلسفه و مفهومی
sms falsafeh o mafhoomi

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس فلسفه و مفهومی
sms falsafeh o mafhoomi



کسی که از مرگ می ترسد

 از زندگی لذت نتواند برد

اسپانیولی



اس ام اس فلسفه و مفهومی
sms falsafeh o mafhoomi



زینت انسان در سه چیز است

 علم، محبت، آزادی

افلاطون



اس ام اس فلسفه و مفهومی
sms falsafeh o mafhoomi



ترقی مولود فعالیت دائمی است

 زیرا استراحت چیزی به جز انحطاط در بر ندارد



اس ام اس فلسفه و مفهومی
sms falsafeh o mafhoomi



آنان که به علم خود عمل نکنند

مریض را مانند که دوا دارد و به کار نبرد

دیمقراطیس



اس ام اس فلسفه و مفهومی
sms falsafeh o mafhoomi



گرز برزگ زندگی ممکن است سرم را بشکند

 اما گردنم را خرد نمی کند

مثل چینی



اس ام اس فلسفه و مفهومی
sms falsafeh o mafhoomi



نیروهائی که برای انداختن کار امروز به فردا مصرف می شود

 غالباً‌ برای انجام وظیفه همان روز کافیست



اس ام اس فلسفه و مفهومی
sms falsafeh o mafhoomi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد