جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خدایی زیبا و معنوی sms khodayi ziba

اس ام اس


اس ام اس خدایی زیبا و معنوی
sms khodayi ziba



انیس قلب خود تنها خدا کن

خدا را در دل شبها صدا کن

ز خوف حق چو اشکی را چکاندی

به حال ما زمینی ها دعا کن



اس ام اس خدایی زیبا و معنوی
sms khodayi ziba



زیباترین ستایش نثار کسی که کاستی هایم را می داند

و باز هم دوستم دارد . . .



اس ام اس خدایی زیبا و معنوی
sms khodayi ziba

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس خدایی زیبا و معنوی
sms khodayi ziba



اگر تنهاترین تنها شوم

باز هم خدا هست



اس ام اس خدایی زیبا و معنوی
sms khodayi ziba



خدایا تو را غریب دیدم و غریبانه غریبت شدم

تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم

تو را وفادار دیدم و هر جا که رفتم باز گشتم

تو را گرم دیدم و در سردترین لحظه ها به سراغت آمدم

تو مرا چه دیدی که وفادار ماندی…؟



اس ام اس خدایی زیبا و معنوی
sms khodayi ziba



خدا در دستی است که به یاری میگیری

درقلبی که شاد میکنی

درلبخندی که به لب می نشانی

خدا با من است  خدا با توست خدایمان را آشکار کنیم



اس ام اس خدایی زیبا و معنوی
sms khodayi ziba



آرامش چیست؟

نگاه به گذشته و شکر خدا

نگاه به آینده و اعتماد به خدا

نگاه به اطراف و جستجوی خدا

نگاه به درون و دیدن خدا

لحظه هایتان سرشار از بوی خدا



اس ام اس خدایی زیبا و معنوی
sms khodayi ziba



در دلم مهر تو باشد دگرم هیچ مباد

دو جهان را چه کند گر تو کنی احسانش

آنکه دل پیش تو دارد چه غم از بود و نبود

وانکه ره سوی تو پوید چه غم از پایانش



اس ام اس خدایی زیبا و معنوی
sms khodayi ziba
نظرات 1 + ارسال نظر
مرسده چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:14 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد