جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار جدید شدیدا زهر آلود sms tike dar zahr alood

اس ام اس


اس ام اس تیکه دار جدید شدیدا زهر آلود
sms tike dar zahr alood



سردش بود

دلم رابرایش سوزاندم

 گرمش که شد با خاکسترم نوشت خداحافظ



اس ام اس تیکه دار جدید شدیدا زهر آلود
sms tike dar zahr alood



سوت پایان را بزنید

صداقت من

حریف هرزگی این زمانه نمی شود

 قبول کردم باخت را



اس ام اس تیکه دار جدید شدیدا زهر آلود
sms tike dar zahr alood



چقدر دلم باران می خواهد

 وقتی نفسم هم می سوزد در آتش رویایت



اس ام اس تیکه دار جدید شدیدا زهر آلود
sms tike dar zahr alood

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس تیکه دار جدید شدیدا زهر آلود
sms tike dar zahr alood



عاقلانه عاشقتم

و عاشقانه دیوانه ات عشقم



اس ام اس تیکه دار جدید شدیدا زهر آلود
sms tike dar zahr alood



زیباست یادت

ببین اگر خودت بودی چه غوغایی می شد !



اس ام اس تیکه دار جدید شدیدا زهر آلود
sms tike dar zahr alood



اندازه سرکبریت دلم برات تنگ شده

 کوچیکه ولی دنیا رو آتیش می کشه



اس ام اس تیکه دار جدید شدیدا زهر آلود
sms tike dar zahr alood



کاش صبح گشایش چشمانم به خورشید نگاهت زودتر بیاید

و بنشیند پای سجاده دلم

 درست وقتی که خدا هم

ضربان عشق پاکم را حس می کند



اس ام اس تیکه دار جدید شدیدا زهر آلود
sms tike dar zahr alood



کفش هایم را نده

پا برهنه می روم تا در حریم تنهایی خود

 با نگاه به تاول های پایم عبرت بگیرم

من کجا؟ عاشقی کجا؟



اس ام اس تیکه دار جدید شدیدا زهر آلود
sms tike dar zahr alood



زندگی زیباتر می شود هنگامی که

 بدانی دیگران در دنیای فراموشی ها بیادتند



اس ام اس تیکه دار جدید شدیدا زهر آلود
sms tike dar zahr alood



غروبه ا چقدر دلم تو را میخواهد

وقتی خورشید هم پیش چشمانت شرم می کند



اس ام اس تیکه دار جدید شدیدا زهر آلود
sms tike dar zahr alood



صدایم که می کنی نور چشمانم زیادتر می شود

صدایت را کم و زیاد نکن می سوزد چراغ چشمانم



اس ام اس تیکه دار جدید شدیدا زهر آلود
sms tike dar zahr alood



ای که از کوچه معشوقه ما می گذری

 برحذر باش که جان می فکند دستانم



اس ام اس تیکه دار جدید شدیدا زهر آلود
sms tike dar zahr alood
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد