جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید روز sms jadide rooz

اس ام اس


اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



عاشقی شور نمی خواهد

شعور می خواهد همین ...



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



چه انرژی عظیمی می خواهد

کنترل اولین قطره ی اشک برای سرازیرنشدن



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



گاهی حس آخرین بیسکوییت ساقه طلایی را دارم

 تنها و شکسته...



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



یکی محبت می کنه و یکی ناز

اونی که ناز می کنه همیشه محبت می بینه

 اما اونی که محبت می کنه همیشه تنهای تنهاست



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



مرا چترى براى لحظه هاى دلتنگیت بدان

باران که سخت شد

تنها قدم نزن



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



باران همیشه می بارد

اما مردم ستاره رادوست دارند

نامردیست آن همه اشک رابه یک چشمک فروختن



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



بعضی وقتا دوست داری یکی کنارت باشه

محکم بغلت کنه بذاره اشک بریزی تا سبک بشی

بعد آروم تو گوشت بگه دیوونه چته من که باهاتم



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz



تو که می دانستی با چه اشتیاقی

 خودم را قسمت می کنم

پس چرا قبل از تکه تکه شدنم جوابم نکردی؟



اس ام اس جدید روز
sms jadide rooz
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد