جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس شهریور 92 sms shahrivare

اس ام اس


اس شهریور 92
sms shahrivare



    سکوت، بی بهانه ترین صدای مهر است.
 
   و من سکوت می کنم تا بدانی دوستت دارم



اس شهریور 92
sms shahrivare



    وقتی پیام عاشقانه ات بهم می رسه

خیلی خوشحال می شم

ولی این خوشحالی زیاد طول نمی کشه
  
 چون فکر اینکه کی اینو برات فرستاده دیوونه ام می کنه!


اس شهریور 92
sms shahrivare



    گفتی سحر شده و هنوز به عشقت بیدارم

گفتم از سر شب تا حالا از دلتنگی ات بیمارم
 
  بگو از آن حرف های عاشقانه ات تا بگویم که آرامم

تا بگویم به هوای بودنت است خوشحالم



اس شهریور 92
sms shahrivare

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس شهریور 92
sms shahrivare



    شبی بارانی و رسالت من این خواهد بود

    تا دو استکان چای داغ را

    از میان دویست جنگ خونین به سلامت بگذرانم

    تا در شبی بارانی

    آن ها را

    با عشق خویش
 
   چشم در چشم هم نوش کنیم



اس شهریور 92
sms shahrivare



    ای همه من

    مرا به سردترین ها برسان ...



اس شهریور 92
sms shahrivare



    نیمکت کهنه باغ

    خاطرات دورش را

    در اولین بارش زمستانی

    از ذهن پاک کرده است

    خاطره شعرهایی را که هرگز نسروده بودم

    خاطره آوازهایی را که هرگز نخوانده بودی



اس شهریور 92
sms shahrivare



    خورشید جاودانه می درخشد در مدار خویش
  
 ماییم که پا جای پای خود می نهیم و غروب می کنیم

    هر پسین…

    زنده یاد حسین پناهی



اس شهریور 92
sms shahrivare



    بی تو
 
   نه بوی خوش نجاتم داد

    نه شمارش ستاره ها تسکینم

    چرا صدایم کردی

    چرا ؟



اس شهریور 92
sms shahrivare



    قانون معرفت میگه:

به قلب من نزدیک است آنکه از چشم من دور است



اس شهریور 92
sms shahrivare



    تو مثل رود سرشاری

 دلت دریاست میدانم


پر از احساس بارانی، و این زیباست میدانم

دعایم کن

که قلبت چشمه جوشان خوبی هاست می دانم



اس شهریور 92
sms shahrivare
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد