جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تلخ و سنگین جدید sms talkh o sangin

اس ام اس جدید


اس ام اس تلخ و سنگین جدید
sms talkh o sangin



آتش می زنم دنیارا به عشق رفیقی

 که آتش مردانگیش جنگل نامردان راخاکسترکرد



اس ام اس تلخ و سنگین جدید
sms talkh o sangin



برصفحه دل نقش نگاری دارم

در هر غزلی برگ و بهاری دارم

من شاد به آنم که برصفحه دل نقش نگاری دارم

همچون تو عزیز مهربانی دارم



اس ام اس تلخ و سنگین جدید
sms talkh o sangin



گلم چرا اونجا؟

بخدا اون از باغچه دل من بهتر نبود

چرا نموندی؟



اس ام اس تلخ و سنگین جدید
sms talkh o sangin

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس تلخ و سنگین جدید
sms talkh o sangin



خدایا تو گفتی که حق انتخاب دارم

 پس چرا انتخاب من درکنار دیگریست



اس ام اس تلخ و سنگین جدید
sms talkh o sangin



تلخی دوریت رابه دل می گیرم

باخیالت اشک می ریزم

هرگز فکر نکنی که تو را ازیاد می برم

مگر آن روزی که به سوی خاک بروم



اس ام اس تلخ و سنگین جدید
sms talkh o sangin



دهانم پر از حرف است

اماحیف که با دهان پر نمی شود حرف زد!



اس ام اس تلخ و سنگین جدید
sms talkh o sangin



سردش بود

دلم را برایش سوزاندم

گرمش که شد با خاکستر دلم نوشت خداحافظ



اس ام اس تلخ و سنگین جدید
sms talkh o sangin



دنیای لعنتی....
امشب پاکت سیگارمو بخاطره کسی باز می کنم

 که به عشقش سیگارو ترک کردم



اس ام اس تلخ و سنگین جدید
sms talkh o sangin



مبادا گرفته باشی

که شهری را به نماز آیات وا می دارم !



اس ام اس تلخ و سنگین جدید
sms talkh o sangin



سوت پایان را بزنید

سادگیم حریف هرزگی زمانه نمی شود

قبوله باختم



اس ام اس تلخ و سنگین جدید
sms talkh o sangin



آدم ها فراموش نمی کنند !

فقط دیگر ساکت می شـوند

همین...



اس ام اس تلخ و سنگین جدید
sms talkh o sangin
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد