جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های جدید شهریور sms haye jadide shahrivar

اس ام اس جدید


اس ام اس های جدید شهریور
sms haye jadide shahrivar



گاه دلتنگ می شوم

دلتنگ تر از همه ى دلتنگى ها

گوشه اى مى نشینم و حسرت ها را می شمارم

باختن و صداى شکستن را

نمی دانم من کدامین امید را ناامید کردم

و کدام خواهش را نشنیدم

و به کدام دلتنگى خندیدم

که چنین دلتنگم



اس ام اس های جدید شهریور
sms haye jadide shahrivar



بی هیچ دلیلی دوستت دارم

 تا نقض کنم قانونی را که هنوز علت می طلبد



اس ام اس های جدید شهریور
sms haye jadide shahrivar



تو را احساس می کنم حتی از هَمین راه دور

شاید تو سُکـوت میـان کلامم بـاشـی

دیـده نمی شوی امـــا مـن تـو را اِحسـاس م کنم

شایــد تــو هیاهـوی قلبـم بـاشـی

شنیـده نمـی شوی امـا مـن تـو را نـفس مـی کشم دیوانه وار



اس ام اس های جدید شهریور
sms haye jadide shahrivar

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس های جدید شهریور
sms haye jadide shahrivar



حوصله خواندن ندارم!

حوصله نوشتن هم ندارم!

این همه دلتنگى نه باخواندن کم می شود و نه بانوشتن!

دلم آغوش گرم می خواهد !



اس ام اس های جدید شهریور
sms haye jadide shahrivar



چه دنیای بدی است !

هرکس را به اندازه ای که هست احساسش نمی کنند

بلکه به اندازه ای که احساسش می کنند هست



اس ام اس های جدید شهریور
sms haye jadide shahrivar



نگران نامردی های دنیا نباش

دنیا اگه مرد بود که اسم دخترونه روش نمی ذاشتن



اس ام اس های جدید شهریور
sms haye jadide shahrivar



در دسترس بودنت دیگر بدردم نمی خورد

چون اکنون نه مشترکی نه مورد نظر



اس ام اس های جدید شهریور
sms haye jadide shahrivar



وفا یعنی اینکه بعد از رفتنت

حتی نگذاشتم کسی بفهمد مرا دور زدی



اس ام اس های جدید شهریور
sms haye jadide shahrivar



راز دوست داشتن هر چیز درک این جمله است
 
شاید روزی از دست برود



اس ام اس های جدید شهریور
sms haye jadide shahrivar



یه وقتایی اونقدر هیچکس حالی ازت نمی پرسه

که آدم شک می کنه نکنه مرده وخودش خبر نداره



اس ام اس های جدید شهریور
sms haye jadide shahrivar



تلخی روزگار اینه که

 خیلی چیزا رو می شه خواست

 اما نمی شه داشت



اس ام اس های جدید شهریور
sms haye jadide shahrivar



عشق خیالی

 بهتر ازعشق واقعیه که خیال می کنی عشقه



اس ام اس های جدید شهریور
sms haye jadide shahrivar



میگرن دلیل سردردم نیست

ازخوردن فکرهای مسموم مغزم دل پیچه گرفته



اس ام اس های جدید شهریور
sms haye jadide shahrivar



چقدرسخت است

که لبریزباشی ازگفتن

ولی درهیچ سویت محرمی نباشد!
ایلــقــار



اس ام اس های جدید شهریور
sms haye jadide shahrivar



گهگاهى سفرى کن

به حوالى دلت

شایدخاطره اى

منتظر لمس نگاهت باشد



اس ام اس های جدید شهریور
sms haye jadide shahrivar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد