جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های شهریور سال 92 sms haye shahrivar sal

اس ام اس جدید


اس ام اس های شهریور سال 92
sms haye shahrivar sal



سکــوت می کنم

بگذار حرف های دلــم آنقدر همدیگر را بزنند تا بمیرند



اس ام اس های شهریور سال 92
sms haye shahrivar sal



برای تا ابد ماندن باید رفت!

گاهی به قلب کسی!

گاهی از قلب کسی!



اس ام اس های شهریور سال 92
sms haye shahrivar sal



پروردگارا سپاس!

خوش گذشت...

باز هم دعوتمان کن!



اس ام اس های شهریور سال 92
sms haye shahrivar sal

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


اس ام اس های شهریور سال 92
sms haye shahrivar sal



باز کن پنجره ها را که نسیم روی هرشاخه

کنار هر برگ عطر فطر پاشانده و مشامت به نوازش برسان



اس ام اس های شهریور سال 92
sms haye shahrivar sal



شکستنم راهمه دیدند

جز او که بخاطرش شکستم

تازه می پرسد صدای چه بود



اس ام اس های شهریور سال 92
sms haye shahrivar sal



درخیالم باخیالت بی خیال عالمم

تا که هستی درخیالم باخیالت خوش خیال عالمم



اس ام اس های شهریور سال 92
sms haye shahrivar sal



ماه انسان سازی تمام شد

 نوبت انسان ماندن است!

عیدفطر مبارک



اس ام اس های شهریور سال 92
sms haye shahrivar sal



آغوش کسی را دوست بدار

که بوی بی کسی بدهد

نه بوی هرکسی



اس ام اس های شهریور سال 92
sms haye shahrivar sal



به سلامتی لبخندی که کمکت می کنه

 تا برای همه توضیح ندی حالت داغونه



اس ام اس های شهریور سال 92
sms haye shahrivar sal
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد