جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عشقی شهریور 92 sms eshghi shahrivar

اس ام اس جدید



اس ام اس عشقی شهریور 92
sms eshghi shahrivar



دخیل می بندم

نه اینکه گره بگشایی

می بندم که رهایم نکنی



اس ام اس عشقی شهریور 92
sms eshghi shahrivar



قول بده اگر یک روز خیلی اتفاقی

نگاهمان به هم گره خورد

گره اش را کور کنیم



اس ام اس عشقی شهریور 92
sms eshghi shahrivar



اعتراف تلخی است

من به جای خالیش

بیشتر از خودش عادت کرده ام



اس ام اس عشقی شهریور 92
sms eshghi shahrivar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس عشقی شهریور 92
sms eshghi shahrivar



عاشـــــــق اونیـــم کـــه می تونـه منـو بخــندونه

وقتـی نمـی خـــوام حتــــی لبخـــــــند بزنـــــم



اس ام اس عشقی شهریور 92
sms eshghi shahrivar



مد شده ای در شهر

به همه می آیی جز من

شاید مقصر منم که قدیمی شده ام



اس ام اس عشقی شهریور 92
sms eshghi shahrivar



عشـــــق یــعنی حـتی اگـه بدونـــی نـمیخوادت

بدونــــی نمیشـــــه

امــا نتـــونی ترکــشی کنـــی

نه خــــودشو  نه فکـــــرشو



اس ام اس عشقی شهریور 92
sms eshghi shahrivar



اشتباه من املایی بود

من فقط او را همدرد نوشتم

گویا او هم درد بود



اس ام اس عشقی شهریور 92
sms eshghi shahrivar



چـه لـذتی از ایـن بـالاتر ؟

تـو بـهش بـگی

 بـا ایـن کـارت بـدجور از چـشمم افــتادی

اونم بـگه

 ولــی مـن هــنوزم عــاشـقتم

بعد از این حرفش اگه بدترین کار دنیا رو هم کرده باشه

 می بخشیش

یعنی نمی تونی که نبخشی



اس ام اس عشقی شهریور 92
sms eshghi shahrivar



ز عاشقى پرسیدند جدایى سختر است یا دورى

 انگشت بر لب گذاشت و گفت انتظار



اس ام اس عشقی شهریور 92
sms eshghi shahrivar



چشم هایم خسته است

 و نبض ذهنم افتاده

 کاش نگاهت یک قدم نزدیکتر بود



اس ام اس عشقی شهریور 92
sms eshghi shahrivar



خاطره ها را رشوه می دهم  به روزهایم

 تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید



اس ام اس عشقی شهریور 92
sms eshghi shahrivar



دوستت دارم واژه ای آشنا

که هیچ وقت احساسش نکردم



اس ام اس عشقی شهریور 92
sms eshghi shahrivar



افسونگر

من افسون شده ی آن چشمان افسونگرم

که سوزهای این زمانه را به جان می خرم

با اندیشه ی تو ای جان من

به افق های دور آینه می نگرم

دیوانه تر از خورشید می تابد عشق فزونی ام

من طلسم رویاهای تو را

با دستانـــــم می شکنم



اس ام اس عشقی شهریور 92
sms eshghi shahrivar



هرگز دل نخواهم بست

به آنانی که به دستانم اعتماد ندارند¡



اس ام اس عشقی شهریور 92
sms eshghi shahrivar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد