جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس حسی شهریور 92 sms hessi shahrivar

اس ام اس جدید


اس ام اس حسی شهریور 92
sms hessi shahrivar



دلم برای خودم همونی که قبلا بودم تنگ شده

همونی که هنوز قلبش نشکسته بود



اس ام اس حسی شهریور 92
sms hessi shahrivar



دلم سفر می خواهد

نه برای رسیدن به جایی

فقط برای رفتن و دور شدن



اس ام اس حسی شهریور 92
sms hessi shahrivar



دلــــــم که گــرفته باشــــد

با صــــــدای دست فروش دوره گـــرد هــم گریه میـکنم

چه برســــد به مـــــــرور خاطــــرات با هـم بودنمان



اس ام اس حسی شهریور 92
sms hessi shahrivar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس حسی شهریور 92
sms hessi shahrivar



چــــقــــدر خــــوب مــــی شــــد

تــو اوج لــحــظــه دلــتــنــگــی

کــه زانــو تــو بــغــل کــردی و تــکــیــه زدی بــه دیــــوار

مــی اومــــــــد بــالا ســرت

ســایــه ش رو تــنــت نــقــش مــی بــســت

هــمــون کــه دلیل دل تنگیته



اس ام اس حسی شهریور 92
sms hessi shahrivar



یه نصیحت

عاشق که می شین خیلی خیلی مواظب خودتون باشین

 چون شبای باقیمانده عمرتون به این سادگیا صبح نمی شه



اس ام اس حسی شهریور 92
sms hessi shahrivar



دلخــــــــور ڪه می شوم  بغــض می ڪنم

می آیم پشــت صفحــه ی مانیتــــورم

ڪامنــت می نویســم صورتڪ می گــــذارم

صورتڪی ڪه می خنــدد و پشتــش قایم می شــــوم

ڪه فڪــــــر ڪنی می خنــــدم تا بخنــــــدی

اشڪهایمــ می آیند و من مدام با صورتڪ مجازی ام می خندم



اس ام اس حسی شهریور 92
sms hessi shahrivar



ﺩﻟﻢ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﺩ
ﭼﻘﺪﺭ ﺍﻣﺸﺐ ﺣﺲ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﻧﺒﻮﺩ ﺗﻮ ﺭﺍ

 ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺩﺭ ﮔﻮﺷﻢ ﻣﯽ پیچد

و ﻣﻦ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻢ ﺟﺎﻧﻢ ﻣﺮﺍ ﺻﺪﺍ ﮐﺮﺩﯼ ؟

ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮓ ﺍﺳﺖ ﺻﺪﺍﯾﻢ کن

و بازهم سه نقطه های بی پایان من



اس ام اس حسی شهریور 92
sms hessi shahrivar



مات شدم از رفتنت

هیچ میز شطرنجی هم درمیان نبود

این وسط فقط یک دل بود

که دیگر نیست



اس ام اس حسی شهریور 92
sms hessi shahrivar



اگر کلاغ بی دانه ای

 با تکه نان خشکیده ای

 مهمان خانه ات شد

مترسک نشو



اس ام اس حسی شهریور 92
sms hessi shahrivar



یه عاشق واقعی باید لااقل یک قصه بلد باشه برای وقتایی که

عشقش بی قراره و نمی خواد از بی قراریاش حرف بزنه

برای وقتایی که عشقش لج می کنه

بهانه می گیره

بغض می کنه

قهر می کنه

برای وقتایی که عشقش بچه می شه



اس ام اس حسی شهریور 92
sms hessi shahrivar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد