جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

مسیج عاشقانه شهریور ماه 92 message asheghaneh

اس ام اس جدید


مسیج عاشقانه شهریور ماه 92
message asheghaneh



لا لا بخواب دنــــیا خسیســــه

واســه کمتر کسی خوب می نویســه

یکی داره هزار و یک ســتاره

یکی جز یاد تو هیچــی نــداره



مسیج عاشقانه شهریور ماه 92
message asheghaneh



لبخند تو معجزه ی شیرینی است

 که رویای بهشت را در دل آدم زنده می کند



مسیج عاشقانه شهریور ماه 92
message asheghaneh



تابستان داغیست

 اما دلم دیگر به این زندگی گرم نمی شود

آنقدر نیستــی کــــه گاهــــی حــــس مــی کنــم

عشــــــق را نسیــــــه به من داده ای

بی تــابــم و نقــد می خــــواهــمت

میفهمی …



مسیج عاشقانه شهریور ماه 92
message asheghaneh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




مسیج عاشقانه شهریور ماه 92
message asheghaneh



نگاه تــــــــــــو مــــرا عاشق تر از پیــــــــــش می کند

چه معجــــــــــــــــونی می شود زندگی

با لمس دستان تــــــــــــــو

با حس عشــــــــــــــــــــــــــــــــــــقِ تــــــــــــــو



مسیج عاشقانه شهریور ماه 92
message asheghaneh



حوالی رویاهایم که قدم می زنم  می بینم

خیابان را با بوی باران دوست دارم و خودم را با بوی تو



مسیج عاشقانه شهریور ماه 92
message asheghaneh



لبخنــــد که می زنی یــوسفــــی مــی شوم

که بــی هیــــچ بــــرادری در چــــال گونــه ات گــــم می شود



مسیج عاشقانه شهریور ماه 92
message asheghaneh



با هم که قدم می زنیم

حسودی اش می شود آفتاب

نه که هیچ گاه قدم نزده است با ماه



مسیج عاشقانه شهریور ماه 92
message asheghaneh



خیلی دوست دارم بدانم

فکر و خیالت را به کدامین سو روانه می کنی

وقتی که من اینجا دور از تو با خیال تــــــــــــــو خوشم



مسیج عاشقانه شهریور ماه 92
message asheghaneh



گرما یعنی

نفس های تو

 دست های تو


آغوش تو

من به خورشید ایمان ندارم



مسیج عاشقانه شهریور ماه 92
message asheghaneh



لعنت به آن بوسه ای

 که شیرینی اش تــلــخ تــریــن خاطره ام شد

در نبــــــــــودت



مسیج عاشقانه شهریور ماه 92
message asheghaneh



حــــال و روز زنــــدگــــی مــن را وقــتــــی نبــاشــی

 یــــک کــلمه تــــوصیــــف می کنــــد

فــــــاتحه




مسیج عاشقانه شهریور ماه 92
message asheghaneh



چه ستی می شود دستــان مــا کنــار هم

بــی شــک هیچ طراحی تــا امــروز

 چنین ســتی را بــا هــم جــور نکرده است



مسیج عاشقانه شهریور ماه 92
message asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد