جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های بسلامتی sms haye besalamati

اس ام اس جدید


اس ام اس های بسلامتی
sms haye besalamati



به سلامتی اونایی که

هم دل دارن  و هم معرفت

 اما کسی رو ندارن !



اس ام اس های بسلامتی
sms haye besalamati



به سلامتی هر کی‌ درد داره

 و هر چی‌ درد داره !



اس ام اس های بسلامتی
sms haye besalamati



و بیشتر به سلامتیه اونایی که دردشون دوا نداره

 غم و غصشون شفا نداره !



اس ام اس های بسلامتی
sms haye besalamati

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس های بسلامتی
sms haye besalamati



به سلامتیه خونمون ایران

 که هیچ جا خونه خود آدم نمی شه



اس ام اس های بسلامتی
sms haye besalamati



به سلامتی اونی که سیگار نمی کشه

 چون یه عمره داره از زندگی می کشه !



اس ام اس های بسلامتی
sms haye besalamati



به سلامتیه مورچه ها که هرچی پیدا کنن

 رفیقاشونو خبر می کنن !



اس ام اس های بسلامتی
sms haye besalamati



به سلامتیه کسایی که برای داشتنشون

 لازم نیست با سیاست باشی و نقش بازی کنی

همین که یک رنگ باشی کافیه !



اس ام اس های بسلامتی
sms haye besalamati



سلامتیه کسایی که هیچکس دوسشون نداره

 و اونها هم دیگه توقع دوست داشتن رو از کسی  ندارن



اس ام اس های بسلامتی
sms haye besalamati



به سلامتی اونایی که قدرشونو ندونستیم

و تو روح اونایی که لیاقت ما رو نداشتن



اس ام اس های بسلامتی
sms haye besalamati



سلامتیه اونی که فکر می کنیم تونستیم فراموشش کنیم

 اما وقتی شب خوابشو می بینیم کل روز رو پَکریم !



اس ام اس های بسلامتی
sms haye besalamati
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد