جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های به سلامتی جدید sms haye be salamati

اس ام اس جدید


اس ام اس های به سلامتی جدید
sms haye be salamati



به سلامتی دریا

نه به خاطر بزرگیش واسه یک رنگیش !



اس ام اس های به سلامتی جدید
sms haye be salamati



به سلامتی پرچم ایران که سه رنگه

 تخم مرغ که دو رنگه

 رفیق که یه رنگه



اس ام اس های به سلامتی جدید
sms haye be salamati



به سلامتی کرم خاکی نه به خاطر کرم بودنش

 به خاطر خاکی بودنش !



اس ام اس های به سلامتی جدید
sms haye be salamati

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس های به سلامتی جدید
sms haye be salamati



به سلامتی پل عابر پیاده

که هم مردا از روش رد می شن هم نامردا



اس ام اس های به سلامتی جدید
sms haye be salamati



به سلامتی کلاغ قصه ها که خسته راهه

و هیچ وقت به خونش نمی رسه



اس ام اس های به سلامتی جدید
sms haye be salamati



به سلامتی تابلوی ورود ممنوع

که یه تنه یه اتوبان رو حریفه !



اس ام اس های به سلامتی جدید
sms haye be salamati



به سلامتی زغال

که با همه ی سیاهیش رنگ عوض نمی کنه !



اس ام اس های به سلامتی جدید
sms haye be salamati



به سلامتی زنجیر

 نه به خاطر اینکه درازه

به خاطر اینکه همشون با همن



اس ام اس های به سلامتی جدید
sms haye be salamati



به سلامتی سایه

 که هیچ وقت آدمو تنها نمی زاره !



اس ام اس های به سلامتی جدید
sms haye be salamati



به سلامتی نهنگ

 که گنده لات دریاست



اس ام اس های به سلامتی جدید
sms haye be salamati



به سلامتی شلغم

نه به خاطر شلش

 به خاطر غمش !



اس ام اس های به سلامتی جدید
sms haye be salamati
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد