جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس به سلامتی جالب و باحال sms besalamati jaleb

اس ام اس جدید



اس ام اس به سلامتی جالب و باحال
sms besalamati jaleb


سلامتی اونایی که هنوز تو شوک رفتن کسی هستن

و نمی خوان باور کنن اونی که رفت باید می رفت



اس ام اس به سلامتی جالب و باحال
sms besalamati jaleb



به سلامتی پشه که تو اوج تنهایی

 وقتی که می بینی دیگه هیچکس نیس

میاد زیر گوشت ویز ویز می کنه

میگه غمت نباشه من هستم



اس ام اس به سلامتی جالب و باحال
sms besalamati jaleb



به سلامتی دلی که اسمش دله

 نصفش آهه و نصفش گله



اس ام اس به سلامتی جالب و باحال
sms besalamati jaleb

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس به سلامتی جالب و باحال
sms besalamati jaleb



به سلامتیِ اونی که نه می تونیم ببینیمش

 و نه صداش رو بشنویم ولی بدجوری دلتنگشیم



اس ام اس به سلامتی جالب و باحال
sms besalamati jaleb



به سلامتی اون نبودن هایی

که هیچ بودنی جبرانشون نمی کنه



اس ام اس به سلامتی جالب و باحال
sms besalamati jaleb



به سلامتی سرنوشت

که نمی شه اونو از سرنوشت



اس ام اس به سلامتی جالب و باحال
sms besalamati jaleb



به سلامتی سیم خار دار

 که یه روست و زیر و رو نداره



اس ام اس به سلامتی جالب و باحال
sms besalamati jaleb



به سلامتی اونی که همیشه راستشو می گه



اس ام اس به سلامتی جالب و باحال
sms besalamati jaleb



به سلامتی

 همه اونایی که دوسشون داریم  و نمی دونن

 دوسمون دارن و نمی دونیم !



اس ام اس به سلامتی جالب و باحال
sms besalamati jaleb



به سلامتی دیوار

نه به خاطر بلندیش

واسه اینکه هیچ وقت پشت آدمو خالی نمی کنه



اس ام اس به سلامتی جالب و باحال
sms besalamati jaleb
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد