جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عشقولانه زیبا sms eshghoolaneh

اس ام اس جدید

اس ام اس عشقولانه زیبا
sms eshghoolaneh



ای قاصدک عشق ز معشوقم چه خبر

 ای سفیر هرچه مسافر ز معشوقم چه خبر

 گر بدیدی رخ زیبای معشوقه ی من

خبرش کن ز احوال دل غم زده ی من



اس ام اس عشقولانه زیبا
sms eshghoolaneh



عکس تو ، رو طاقچه ی قلب منه

 بهترین خاطره ی عمر منه

 دل اگه بخواد بیفته بشکنه

 عکستو طوری گذاشتم نشکنه



اس ام اس عشقولانه زیبا
sms eshghoolaneh



آسمان جای عجیبیست نمی دانستیم

 عاشقی کار غریبیست نمی دانستیم

 عمر مدیون نفس نیست نمی دانستیم

عشق کار همه کس نیست نمی دانستیم



اس ام اس عشقولانه زیبا
sms eshghoolaneh

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس عشقولانه زیبا
sms eshghoolaneh



ما زاده شده ایم که

دوست بداریم کسانی که بر قلبمان زخم ایجاد نمودند



اس ام اس عشقولانه زیبا
sms eshghoolaneh



هر آنکه از رفاقت دم می زند

 ولی ناخودآگاه از خیانت دم می زند



اس ام اس عشقولانه زیبا
sms eshghoolaneh



بچه که بودیم ، بچه بودیم

 بزرگ که شدیم ، بزرگ که نشدیم هیچ

 دیگه همون بچه هم نیستیم

 برای عشق پاک بچه گی هایم دلم تنگ است



اس ام اس عشقولانه زیبا
sms eshghoolaneh



لای خاطرات تلخم یاد تو همیشه شیرین

 تا ابد فکر تو هستم نازنین رفیق دیرین



اس ام اس عشقولانه زیبا
sms eshghoolaneh



اگر نمک باعث شوریست

عجب است که یار من این همه نمک دارد و شیرین است !



اس ام اس عشقولانه زیبا
sms eshghoolaneh



چرا غم ها نمی دانند که من غمگین ترین غمگین شهرم

 بیا هی دوست با من باش که من تنهاترین تنهای شهرم



اس ام اس عشقولانه زیبا
sms eshghoolaneh



چه می شد دستانم به دستانت گره می شد

 چه می شد آغوشم در آغوش خوش تو جا می شد

 چه می شد اشک هایم با لبخندت یکی می شد

 چه می شد بوسه هایم بر گونه های سرخت جاری می شد

 چه می شد گل هایی را که هدیه دادم

 در قلب تو سبد سبد عشق می شد



اس ام اس عشقولانه زیبا
sms eshghoolaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد