جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عشقولانه باحال sms eshghoolaneh

اس ام اس جدید


اس ام اس عشقولانه باحال
sms eshghoolaneh



آنچنان رسم وفا مرد که ترسم روزی

لیلی زنده شود یادی ز مجنون نکند



اس ام اس عشقولانه باحال
sms eshghoolaneh



گر تو را از ابلهی کردم رها ، بر من ببخش

بر سر عشق ، نه بر مهر و وفا ، بر من ببخش



اس ام اس عشقولانه باحال
sms eshghoolaneh



سال ها بگذشته از میلاد من

 کی یکی مردانه باشد یاد من

 منو یک تنهایی و یک شمع روشن

خدایا نکند باد بیاید



اس ام اس عشقولانه باحال
sms eshghoolaneh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس عشقولانه باحال
sms eshghoolaneh



اگه ما کنار هم باشیم خوشیم

 پس خوبه از هم دیگه جدا نشیم

 من کنار تو ، تو کنار من

 پس نگاه با هر غریبه قدغن !



اس ام اس عشقولانه باحال
sms eshghoolaneh



خواستم توی قلبت خونه کنم دیدم زمینش خیلی گرونه !

 ما که فقیریم ، توی چشات چادر میزنیم



اس ام اس عشقولانه باحال
sms eshghoolaneh



اگر روزی مقدر شد که با اشکت وضو سازم

 خدا داند که با چشمت هزاران قبله می سازم



اس ام اس عشقولانه باحال
sms eshghoolaneh



دانم و دانی که جانم عاقبت از آن توست

 پس نزن آتش به جانم چون که جانم جان توست



اس ام اس عشقولانه باحال
sms eshghoolaneh



گر زنی آتش به جانم من بسوزم در رهت

 پس از آن هر ذره خاکسترم خواهان توست



اس ام اس عشقولانه باحال
sms eshghoolaneh



نازی که ز لبخند گل یاس هویداست

 زیبایی عشق است که در چشم تو پیداست



اس ام اس عشقولانه باحال
sms eshghoolaneh



روی جلدای کتابا ، روی صفحه های دفتر

 همینو فقط نوشتم ، هر کسی به جز خودت پر



اس ام اس عشقولانه باحال
sms eshghoolaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد