جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عشقولانه و بی وفایی sms eshghoolaneh

اس ام اس جدید


اس ام اس عشقولانه و بی وفایی
sms eshghoolaneh



آنان که بودنت را قدر نمی دانند

رفتنت را نامردی می خوانند



اس ام اس عشقولانه و بی وفایی
sms eshghoolaneh



بودم

دیــــــــــــدم با دیگری شـــادتری

رفتــــــــــم



اس ام اس عشقولانه و بی وفایی
sms eshghoolaneh



دوستت دارم را برای هر دویمان فرستادی

هم من ، هم او

خیانت می کردی یا عدالت ؟



اس ام اس عشقولانه و بی وفایی
sms eshghoolaneh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس عشقولانه و بی وفایی
sms eshghoolaneh



جای قول و قرارهایمان امن است

 زیر پاهای تو !



اس ام اس عشقولانه و بی وفایی
sms eshghoolaneh



به تو که فکر می کنم

بی اختیار

به حماقت خود لبخند می زنم

سیاه لشکری بودم در عشق تو

و فکر می کردم بازیگر نقش اولم

افسوس



اس ام اس عشقولانه و بی وفایی
sms eshghoolaneh



همه گفتن:عشقت داره بهت خیانت می کنه!

گفتم:می دونم!

گفتن:این یعنی دوستت نداره

گفتم: می دونم!

گفتن:احمق یه روز میذاره میره تنها میشی !

گفتم:می دونم!

گفتند:پس چرا ولش نمی کنی ؟

گفتم:این تنها چیزیه که نمی دونم



اس ام اس عشقولانه و بی وفایی
sms eshghoolaneh



نه تو دروغگو نیستی

من حواسم پرت است!

گفته بودی دوستم داری بی اندازه

خوب که فکر می کنم

تازه می فهمم که بی اندازه یعنی چه!



اس ام اس عشقولانه و بی وفایی
sms eshghoolaneh



هر روز این عشق یک طرفه را طی می کنم

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار

نترس جریمه اش با من !



اس ام اس عشقولانه و بی وفایی
sms eshghoolaneh



بی وفایی کن وفایت می کنند

با وفا باشی خیانت می کنند

مهربانی گرچه آیینه ی خوشیست

مهربان باشی رهایت می کنند



اس ام اس عشقولانه و بی وفایی
sms eshghoolaneh



از درد دوست نداشتن هایت گفتم

خیانت را تجویز کردند

گویا این آسان ترین راه عاشقی است



اس ام اس عشقولانه و بی وفایی
sms eshghoolaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد