جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک تیکه دار و کوبنده payamak tikehdar

اس ام اس جدید


پیامک تیکه دار و کوبنده
payamak tikehdar



تمام غصه هایی را که برایت خوردم بالا آوردم

 طعم بیهودگی می داد



پیامک تیکه دار و کوبنده
payamak tikehdar



ﺩﺳﺖ ﻣﻦ ﻧﺒﻮﺩ

ﺗﻮ ﺑﺎ ﭘﺎﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﺍﺯ چشمم ﺍﻓﺘﺎﺩﯼ



پیامک تیکه دار و کوبنده
payamak tikehdar



ﺟﻨﮕﻞ فقط دیدنی نیست

ﻓﻘﻂ ﺳﻮﺧﺘﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ

ﺧﻮﺭﺩﻧﯽ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ

ﻣﻦ ﯾﮏ ﺟﻨﮕﻞ ﭼﻮﺏ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﻡ



پیامک تیکه دار و کوبنده
payamak tikehdar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



پیامک تیکه دار و کوبنده
payamak tikehdar



بی رحمی ﺭﺍ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ

 ﺍﻣﺎ ﺣﻮﺍست ﺭﻭ ﺟﻤﻊ ﮐﻦ

ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩﻡ ﺩﺭ ﯾﺎﺩﮔﯿﺮﯼ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍﺳﺖ



پیامک تیکه دار و کوبنده
payamak tikehdar



دنبال مخاطب خاص نوشته هایم نباشید

ارزش خاص بودن را نداشت



پیامک تیکه دار و کوبنده
payamak tikehdar



دلش دل نبود که

 لامصب ژله بود برای همه می لرزید



پیامک تیکه دار و کوبنده
payamak tikehdar



دار بزن

 خاطرات کسی که تو را دور زد



پیامک تیکه دار و کوبنده
payamak tikehdar



ﻟﻌﻨﺘﯽ ﮔﻔﺖ

 ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺗﻨﻬﺎﯾﺖ ﻧﻤﯽ ﮔﺬﺍﺭﻡ

 ﺍﺑﺪﺵ ﭼﻪ ﺯﻭﺩ ﻋﻔﻮ ﺧﻮﺭد




پیامک تیکه دار و کوبنده
payamak tikehdar



ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻬﻢ ﻣﯿ ﮕﻔﺖ

 ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﯽ

ﻭﻗﺘﯽ ﺭﻓﺖ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ

 ﻣﮕﻪ ﻣﻦ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﻧﺒﻮﺩﻡ ؟

ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ

 ﺁﺩﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺑﮕﺬﺭﻩ



پیامک تیکه دار و کوبنده
payamak tikehdar



برای بعضی از آدم ها

محبت مثل فیلم خارجی بدون زیرنویس می مونه

 نمی فهمنش



پیامک تیکه دار و کوبنده
payamak tikehdar



زنگ زدند

 رفتگر محله بود

 گفت آقا این عکس رو دیشب

 توی زباله های شما پیدا کردم

عکس تو بود



پیامک تیکه دار و کوبنده
payamak tikehdar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد